Inlägg #1: Postat: 2006-02-05 13:33:00
|
steno |
En ren fiktion. Jag är varken författare eller inkontinenskonsult. Citatet är hämtat från Mara Lees utmärkta roman "Kom".
|
|
Inlägg #2: Postat: 2006-02-05 21:47:00
|
Unto S |
Det var kul att läsa något annat än islamofobistrernas hysteri som just nu härjar på här på Sourze. Bra skrivet! Din novell behövdes verkligen. Tack Sten! Det var faktiskt en finurlig text, jag får nog läsa en gång till.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2006-02-06 10:33:00
|
steno |
Nu ska vi inte tänka på det men det kan komma tidigare för flera. Till GC 180 passagerare var det 2 toaletter på planet och nästan alla var pensionärer...
|
|
Inlägg #4: Postat: 2006-02-06 18:40:00
|
Janne B |
Ytterligare prövningar väntar:"
Jag är gravid i vecka sex och jag spyr nonstop, dygnet runt. Dessutom är jag PRUTT-inkontinent. Magen är stenhård pga gaser och jag kan omöjligt hålla inne fisarna. Jag pruttar HÖGT hela tiden. När jag står i kön på Konsum. När jag hämtar Julia på dagis och måste böja mig ner för att sätta på henne ytterkläderna och fjärtar jag hela tiden. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag är helt desperat." Citat från en av våra käraste mediadamer.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2006-02-06 19:42:00
|
Sunny |
*Skrattar* Oj det är ju riskabelt. Som många kvinnor som fött flera barn så skrattar jag på mig så att säga! Eftersom det sker i livets muntraste ögonblick har det bara blivit ännu ett mammaskämt här i huset: Om du går o kissar mamma ska jag berätta någonting JÄTTEKUL sedan! Varpå vi alla börjar skratta i förtid o jag rusar till toan under barnbarnens jubel!
|
|