Sverige är under attack

Inlägg #1: Postat: 2006-02-05 11:59:00
Friskytten
Visst är artikeln förenklade, men poängerna är väl riktiga för det? Och "kan bli förbannad". Fundera lite i stället du varför du inte spontant bli riktigt förbannad när en svensk ambassad angrips. Är du klar över att en ambassad är en förlänging av ett lands territorium?
Inlägg #2: Postat: 2006-02-05 13:13:00
Beckisbarnet
Nej Friskytten, vet du vad.. jag blev faktiskt OTROLIGT förbannad. Jag som alltid varit så lugn och fridfull ställde ned koppen med morgonkaffe med en smäll & skrek" "NU FÅR DET FANIMEJ VARA NOG!" Så visst, visst blir man arg..Föressten, Är det du Friskytten som skrev artikeln kanske?
Inlägg #3: Postat: 2006-02-05 13:26:00
Beckisbarnet
..och ja, jag vet att en ambassad är ett lands territorium, angreppen på ambassaderna är av mycket allvarlig art. Om detta fortsätter och eskalerar har inte Danska eller ev svenska regeringen något val längre, man måste då ställa sig i försvarsställning framförallt rent verbalt annars har man låtit brottslingarna vinna.
Inlägg #4: Postat: 2006-02-05 16:05:00
Friskytten
Retirerar generat: Nej det är inte jag som skrev artikeln. Beklagar att jag helt misstolkade dig och tog dig för en trist PK-ist! I övrigt säger du mycket bra vad som gäller. Kan inte tillägga något!
Laddar...