Inlägg #1: Postat: 2006-02-05 00:42:00
|
CimEfraimsson |
Att hon blir för full och sen hamnar i fyllecell, vid sin ålder, det visar på det mesta. Om man vid snart fyllda 30 fortfarande inte vet sin alkoholgräns för att kunna bete sig som en vanlig människa, så ska man absolut inte sitta som ledare för ett ungsomförbund. Pinsamt.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2006-02-05 03:27:00
|
Redliner |
scooby: fan vilken nedsättande kommentar. för övrigt måste jag säga att artikeln du länkade till var den sämsta jag läst på länge. jag kan hitta minst tre fall av dubbelmoral i artikeln. och det är rent ljug att påstå att babak jemais historia har fått mycket större uppmärksamhet än anna sjödins. hon finns överallt och har till och med anlitat leif silbersky som advokat. oavsett vad man tror eller tycker om historien så är det förbannat ljug.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2006-02-05 03:40:00
|
Redliner |
forts. linna johansson konstarerar att ingen riktigt vet vad som har hänt, men säger sig ändå vara "upprymd". insikten om detta, att någon blir upprymd när en invandrad blir kallad "jävla svartskalle". det är något som får mig att vilja flytta från sverige för alltid. riktigt deprimerande.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2006-02-05 12:55:00
|
Unto S |
”Jag vill kalla mig blatte och se ut som en neger på sommaren!” Men jag röstar inte på bombhögern, kvittar om dom är svenskar eller invandrare.
|
|