Larmet om islam

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2006-02-04 19:05:00
Janne B
Nog har ni tydligt sett att det finns två väldigt olika Unto S. Vi har alla våra humörsvängningar mm men de är extra stora hos Unto. MIN Unto skriver ibland klara ,kloka fina saker på ett språk som även jag kan acceptera. Han är då en tillgång i en nyanserad dialog./Men lite för ofta dyker "Unto II" upp med inlägg som jag inte ens vill läsa. Samt absolut inte kan diskutera med. Det är ju skada på en så kunnig och begåvad person./ Länge leve Min Unto.
Inlägg #22: Postat: 2006-02-04 19:50:00
CMO
21/ Min välgrundade teori är att varken Unto I eller Unto II är den verklige Unto, det är bara 2 olika masker han tar på sig beroende på hur han vill manipulera dig. Min slutsats och rekommendation är att det inte går att lita på honom eller föra ett samtal med honom, det går endast att tala OM honom.
Inlägg #23: Postat: 2006-02-04 19:58:00
CMO
20/"Google: define:antisemitism" Resultat: 1"This term refers to the hatred of Jews" 2"Prejudice, discrimination or persecution against Jews" 3"Hostility toward Jews" 4"the intense dislike for and prejudice against Jewish people" 5"Antisemitism is hostility towards or prejudice against Jews not, in common usage, Semites in general" Undrar om t o m bloggeri fattar nu?
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...