|
Inlägg #1: Postat: 2006-02-02 22:52:00
|
|
CMO |
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-02-03 08:51:00
|
|
Franklin |
Ja där ser man hur desinformation effektivt kan användas för att piska upp stämningar. Enligt min mening måste vi i väst snart göra samma sak som man redan gjort i Storbritannien, dvs klart och tydligt deklarera för de invandrargrupper som finns att det är våra värderingar och våra demokratiska spelregler som gäller här. Och accepterar man inte det ska man packa ihop sina saker och åka till en plats som bättre passar ens mentalitet. För då har man inte här att göra.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-02-03 08:55:00
|
|
Franklin |
Ibland får jag nästan känslan av att ett krig som inte nödvändigtvis måste betyde en massa dödande mellan resten av världen och islams förlegade system är oundvikligt. Ett sätt för oss att göra upp med dessa medeltida, inhumana och odemokratiska krafter som fortfarande håller en stor del av världens befolkning i ett järngrepp. Precis som det var nödvändigt att krossa nazismen en gång i tiden.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-02-03 08:57:00
|
|
GunnarL |
2/ Mycket väl talat Franklin, precis min åsikt!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-02-14 23:36:00
|
|
Beckisbarnet |
Vi ser ju hur en del islamska nationer inte är mycket bättre än vpåra egna nynazister, som tex Irans regering som vill förpassa judar till nordpolen tror jag dt var förnekar förintelsen, förföljer och mördar homosexuella.. ja och gud vet vad. Vidrigt! Detta måste bekämpas..
|
| |