Nidbilderna av Muhammed respektlösa

Inlägg #1: Postat: 2006-02-05 20:52:00
Jan Wiberg
Den här kommentaren gör mig förbannad. Hur kan du ha oförskämdheten att beskylla mig för hyckleri och självhat. Du känner mig inte och vet inget om mig. Du borde veta hut!
Inlägg #2: Postat: 2006-02-05 21:05:00
bloggeri
Wiberg, ingen idé att du försöker uppträda civiliserat mot friskytten. Han är fullblodsrasse, svensk nationalist och lätt korkad. Ibland skriver han under sign CMO.
Inlägg #3: Postat: 2006-02-05 22:25:00
Friskytten
Svar 1 går väl an. Vi är båda arga fast av olika skäl. Jag yttrar mig om dig utifrån din text. Finns det en annan person så visa den gärna. När det gäller bloggeri så kan det inte finnas någon nåd eller förlåtelse. Alla som anklagar mig för att vara rasist ljuger och vet om det. Jag är heller inte samma person som CMO. Svensk nationalist?! Jag är svensk och tror på Sverige som nation till skillnad från många andra. Det är hela saken. Men sådant är obegripligt för klåpare som "bloggeri".
Inlägg #4: Postat: 2006-02-07 21:12:00
Friskytten
Jag såg i en annan tråd att du faktiskt kritiserat Ecce homo, och vill därför gärna be om ursäkt. Men du är den förste svensk någonsin som gjort både det och visat den typ av uppfattningar som du gör här i din artikel. Jag kunde inte föreställa mig att en sådan person fanns helt enkelt.
Inlägg #5: Postat: 2006-02-14 23:31:00
Beckisbarnet
Själv är jag fanatisk anhängare av HBT-rörelsen dock inte fundamentalist så jag tycker att Ecce-Homo är toppen, men förstår att kristna blir irriterade och som en sann demokrat anser jag att de har all rätt att klaga och protestera så länge de inte hotar eller försöker hindra yttrandefriheten. Freedom Kamrater!

Och Friskytten: Jag håller också på Sverige och Danmark
Laddar...