Anna Sjödins story luktar efterhandskonstruktion

Inlägg #1: Postat: 2006-01-31 10:29:00
Billy Butt
Sluta vara så larvig! Du är dåligt informerad - Statistiken visar att det är FLER svenskfödda som begår sexbrott än invandrare - det där med att invandrare våldtar mest är en myt som saknar grund.
Inlägg #2: Postat: 2006-01-31 10:29:00
Billy Butt
Dessutom - din senaste inlägg ovan visar att man inte kan ta dig på allvar -
Inlägg #3: Postat: 2006-01-31 10:47:00
zydeco
Men snälla Billy, det var en sarkasm. Men den gick tydligen inte fram. Det jag reagerar emot är att du använder samma retorik som du så hårdnackat kritiserat i ditt fall!
Du vet, så unga söta flickor kan ju intefrivilligt ha sex med en invandrare med ett så osympatiskt utseende...
Inlägg #4: Postat: 2006-01-31 10:48:00
zydeco
Nu hävdar du att en väktare - dessutom läkare - kan ju inte använda övervåld mot svenskar eftersom alla vet att svenskar super!
Inlägg #5: Postat: 2006-01-31 10:51:00
zydeco
Jag har stått och står fortfarande på din sida i ditt fall. Jag hoppas att du får upprättelse. Men i det här fallet tycker jag att du är ute och cyklar. Jag trodde att du om någon värnade om rättsäkerheten i det här landet men i stället agerar du någon sorts medial bödel.
Inlägg #6: Postat: 2006-01-31 16:49:00
Beckisbarnet
Nejvisst, så länge man är LÄKARE så har man såklart rätt att misshandla berusade människor med batong. Vem kan tycka något annat?
Inlägg #7: Postat: 2006-02-21 20:34:00
Peter Liljedahl
Läkare utför inte våld, nej de styckar inte prostituerade heller!!!
Iranier är inte våldsbenägna, nej, de skär inte halsen av folk i muhammeds namn!!!
Och det är INGEN myt att invandrare står för flest våldtäkter!!!
Se till dig själv!!!
Var "glad" åt svenska tjejers "alkoholvanor", då kan du ju fylla dem, innan du "fyller" dem!!!
Kan inte se att det finns någon som helst anledning att misshandla en kvinna, oavsett!!!
Laddar...