Replik till Stefan Whildes "Häxjakt på drinkare.."

Inlägg #1: Postat: 2006-01-24 16:34:00
Unto S
Vidare: ”Modern till tre små barn, tre ljuslockiga välskapta barn, maka till en snäll man, husmor i egen villa, stängde in sig i badrummet och skar upp pulsådrorna på kvällen Annandag jul mitt under Hylands hörna.”
Inlägg #2: Postat: 2006-01-24 16:34:00
Unto S
Och: ”När jag var ung var jag så rädd för döden. Nu vet jag att livet är sådant att ju längre man lever desto mindre. Till slut är man mycket mer rädd för livet än för döden.”
Inlägg #4: Postat: 2006-01-24 16:35:00
Sunny
Ja Unto: Exakt sådant var det som de medelålders manliga kritikerna fick kupp av *asgarvar*
Inlägg #3: Postat: 2006-01-24 16:35:00
Unto S
En till: ”Herre Gud varför har ingen talat om för en att livet är en dammsugare och att kultureliten sitter och onanerar åt varandra medan de lipar åt småfolket som inte får vara med.”
Inlägg #5: Postat: 2006-01-24 19:21:00
stålis
Tänk om en 42-årig man skulle skriva: "Det är klart att man kunde tänka sig någon som är arton svartögd med breda höfter och jättehyllor. Det kan man visst tänka sig. . . Men den blonda, brunbrända i vit bomullsklänning som är klasskamrat med min dotter som är arton. Nej, usch då. Sånt får man verkligen inte tänka sig.” Vad skulle Unto tycka om det?
Inlägg #6: Postat: 2006-01-24 19:38:00
stålis
". . . det är egentligen inte mer accepterat för unga män i Gambia, Dominikanska republiken eller Jamaica att dejta kvinnor som skulle kunna vara deras mammor eller mormödrar, än det är för svenskar. När forskare började studera de sociala och ekonomiska konsekvenserna av turismen i Gambia mötte de en generation mödrar som beklagade sig över sina söner."
Inlägg #7: Postat: 2006-01-24 19:38:00
stålis
"I dag verkar det vanligare att man gläds åt de ekonomiska fördelar som relationerna innebär. Den sexturism som man försöker få slut på är den som handlar med barn."
Inlägg #8: Postat: 2006-01-24 19:38:00
stålis
"Att kvinnors sexturism sällan kallas sexturism beror dels på tron att kvinnor inte har sex utan kärlek, dels på att upplevelsen faktiskt blir så omvälvande och känslosam. Sexturisten vi älskar att hata är en patetisk man på planet till Thailand, inte en stark och vacker kvinna som hittat sitt värde."
Länk: dn.se
Laddar...