Blåljus

Den här tråden diskuterar artikeln Blåljus.
Inlägg #1: Postat: 2006-01-22 23:37:00
Lars Nilsson
Bra Sunny. Du skriver så levande.
Inlägg #2: Postat: 2006-01-23 09:30:00
Janne B
Så har Sunny åter bjudit på en dramatisk vardagsberättelse ur sitt eget liv. En berättelse om förtvivlan, hopp och kärlek. Om hur livsviktiga våra sjukhus är för vår trygghet. Kampen om att få fatta egna beslut, inte bara bli infångad av sjukvårdsapparaten. Kampen för att behålla sinneslugnet då allt omkring gungar. När jag läser detta så har jag själv varit på sjukhus tre gånger på en vecka. Visserligen för en lindrig åkomma men mycket går att känna igen.
Inlägg #3: Postat: 2006-01-24 08:54:00
svedan
Blir man inte bra trött på Sunny?
Vad det än skrivs om så har Sunny varit med om det. Vilken åkomma någon än har, så antingen har eller har Sunny haft den. Det spelar ingen roll VAD saker och ting handlar om, Sunny måste alltid kommentera och vara 14 strån vassare.
Inlägg #4: Postat: 2006-01-26 13:18:00
Sunny
Apropå våra artiklar på Sourze: dem har vi ju som regel betelat för att få skriva enligt konceptet.So far so god. När man skriievr en artikel som är beställd av någon typ bokrecensioner så äger ju den betalade den texten? Men hur gör ni andra med den andra biten: alla ideela föreningar som raggar texter här på Sourze? Det är ju ganska vanligt?
Inlägg #5: Postat: 2006-03-20 00:21:00
Sunny
Epilog: Den käre är hemma igen o delar åter våra liv!
En smärre handikappanpassning, en stol i duchen,en rulator o here we go again!
Hans hjärta är inte bara det varmaste jag känner utan oxå väldigt starkt!!!
Inlägg #6: Postat: 2007-05-23 17:33:00
Sunny
En repris hela vägen utom det att nu åkte vi genom den vackra försommaren
Känslorna är de samma men man känner sig nog lite mera hoppfull på försommaren??? Helt ologiskt förstås!
Laddar...