Arvid hade ingen traktor

Inlägg #1: Postat: 2006-01-18 22:29:00
Janne B
Ja nog har utrymmet för udda person minskat. Arvid var ju en kort tid utstraffad, eller kände sig så. Men rätt snart började han gå runt i byarna och var accepterad som han var. Man kan inte säga att han var utslagen, för han bodde som han själv ville. Han hade det i Livet som var viktigast enligt hans värderingar.
Inlägg #2: Postat: 2006-01-18 22:30:00
Janne B
Sedan jag flyttat och Arvid blivit lite äldre så gick några bybor en kall vinterkväll och hämtade honom. De anvisade honom att han kunde bo i en timrad bagarstuga med öppen spis över vintern.....så blev det.
Inlägg #3: Postat: 2006-01-19 09:44:00
steno
Nu läser jag i DN att "nördarna" är inne i film och media.Ex Fotbollslaget FZC mfl. "Grundens BK" är ett mera seriöst alternativ
Inlägg #4: Postat: 2006-01-20 17:41:00
Janne B
Kanske jag skulle göra en långfilm där jag låter de tio personer agera, som mest påverkat mitt liv...Ytligt sett är många av dem nördrar, töntar osv.Men mig så kära.
Inlägg #5: Postat: 2006-01-21 17:45:00
Sunny
Det finns en film nu som heter dag o natt tror jagEn man Persbrant åker runt i sin bil o plockar upp de människor som påverkat hans liv i någon riktnig för att tala med dem en sista gång innan han tar sitt liv. Har bara sett halva ännu men den verkade ruskigt bra.
Laddar...