Inlägg #1: Postat: 2006-01-13 11:31:00
|
frökensvår |
... Visst är du ironisk nu? Att målet med att ha sex inte alltid är att få orgasm utan att det kan vara ett sätt att känna närhet behöver väl inte utesluta att vi också onanerar, har tillfälliga one nights stands relativt nyktra och väldigt medvetna om vad vi gör och faktiskt bryr oss väldigt mycket om sex. Antar att du är en mycket egoistisk älskare och kanske de kvinnor du träffat inte fått någon anledning till att tycka sex är så häftigt som iallafall jag tycker det är?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2006-01-13 11:57:00
|
Clam |
Försök med Zoloft
|
|
Inlägg #3: Postat: 2006-01-13 12:50:00
|
Janne B |
Den som först uppfinner ett antisexpiller som lugnar ner folk har räddat mänskligheten.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2006-01-13 14:38:00
|
Mysan |
Kanske dags att pröva terapi istället och sluta med piller? !
|
|
Inlägg #5: Postat: 2006-01-13 15:49:00
|
Sunny |
Jag tar för givet att du är mycket ung för dina teorier om hur tjejer känner det är helt fel. Vi njuter minst lika mycket som killar av våra orgasmer o liksom hos killare så störs orgsamförmågan av antidepressiva tabletter.
Det bli liksom ett val emellan kolera o pest.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2006-01-13 18:03:00
|
antonw |
Till eran tröst kan jag meddela att jag skrev det här tidigare i vintras. Sedan dess har jag slutat med Seroxat och börjat med Mirtazapin istället, och jag kan återigen komma på beställning. Hipp hipp hurra!
Givetvis går jag i terapi också. Att bara äta antidepp utan att försöka göra något åt roten av problemen vore helt vansinnigt.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2006-01-16 06:25:00
|
piabrooks |
Oj, oj, oj, vad larvigt. Sex ar det basta som finns, jag alskar det hur ofta som helst och kommer alltid. Men sa ar min man ocksa vansinnigt attraktiv, snuskig och sensuell. Du kan ju ha dins knull utan orgasmer da, Mr Xeroxat, men inbilla dig inte att du vet nagonting om kvinnlig sexualitet. Visst finns det kvinnor med sadana har problem och vanforestallningar, men vi ar manga som alskar sex och har fantastiska erfarenheter och daglig supersex.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2006-01-16 22:51:00
|
waudda |
"Man kan alltså säga att jag rent sexuellt har konverterat till en tjej. Som bekant så onanerar inte tjejer, de bryr sig inte så jättemycket om sex,..
Detta kan du bara inte mena? Jag älskar att onanera - framförallt till porrfilmer där tjejer slickar tjejer - ordentligt!! SEX ÄR UNDERBART! TJEJER ÄLSKAR SEX!
Har du funderat på att söka samtalsterapi/byta piller? NJA, man får nog ta din artikel med en nypa salt, tror jag..
|
|
Inlägg #9: Postat: 2006-02-15 14:03:00
|
Hanqe |
Vilket framsteg för den medicinska forskningen! Sedan 1950-talet har androloger inklusive RFSUordinerat Mallorol i små doser ett neuroleptikum till patienter som haft för tidig utlösning. Effekten finns dokumenterad i den medicinska litteraturen. Nu har du tipsat om att Seroxal ev kan ha samma, eller bättre, effekt kanske också i små doser? Vet tillverkaren om detta? Om ej - dags för nya kliniska prövningar för att fastställa lämplig dos för indikationen!
|
|
Inlägg #10: Postat: 2006-02-25 01:01:00
|
join4t |
Blev lite äcklad av din text, hoppas att det låg en stor del humor isf dålig men ok i den. Jag önskar att jag inte läst den. Har inget emot att du "rövknullar" din fru men du utlämnade mer detaljer än man vill veta om okändas syn på partner/sex, dessutom på ett osmakligt sätt. Kändes allmänt oseriöst.
|
|