Kommunism ett felskrivet recept

Inlägg #1: Postat: 2006-01-11 14:22:00
Unto S
Om judinnan Ramona syftar till Vänsterpartiet med sitt ”Elda upp skiten!” ”Elda upp skiten”, var mycket populärt i Nazityskland tillsammans med judeutrotningen …
Inlägg #2: Postat: 2006-01-11 14:23:00
Unto S
Om judinnan Ramona syftar till Vänsterpartiet med sitt ”Elda upp skiten!” så vill jag påpeka att Vänsterpartiet är ett parti som sätter arbetslösheten och den offentliga sektorns behov i fokus, ett parti ”Sveriges enda” som står upp mot USA:s krigspolitik och för fri- och rättigheter, dessutom Sveriges ”första och största feministiska parti”, med insikten om att hela samhället präglas av könsmaktsordningen.
Inlägg #3: Postat: 2006-01-11 14:24:00
Unto S
Men det är kanske onödigt att poängtera, att moderaterna, särskilt dom som är för småföretagare, att de med sitt eldande allierar sig med Hitlermentaliteten ”Elda upp Skiten”.
Inlägg #4: Postat: 2006-01-12 08:21:00
El Guatusi
Unto: Att kalla Vansterpartiet kommunister ar en mycket grov forolampning och jag har svart att forsta varfor du vill skada ett parti som borde ligga ditt hjarta nara. Bondepartiet var en gang Sveriges mest xenofobiska parti, men ingen centerpartist har val nagonsin talat om sitt parti som nazistiskt eller antisemitiskt? Historien har sin gang och i Europa ar vi numera lyckligt skonade fran 1900-talets folkmordarideologier. Och det ar vi val tacksamma for, inte sant Unto?
Inlägg #5: Postat: 2006-01-14 16:43:00
Anders Klasson
Unto:s inlägg är så galna att dom
snarare gynnar oss Nationalister än
missgynnar ;-
Vänsterpartiet är och har alltid varit
ett Kommunistparti,tro inget annat,
via den skumma sekten AFA samarbetar dom dessutom med
islamister
Inlägg #6: Postat: 2006-01-14 16:45:00
Anders Klasson
Jag hoppas V och MP åker ur