Tyst! Du har ingen talan.

Inlägg #1: Postat: 2006-01-02 16:38:00
Janne B
Ja du Sten, det var ju inget vidare nyårsbudskap. Helst skulle jag vilja ställa mig på datorn och skrika "Du har fel, du har fel". Men det kan jag ju inte. De siffror du nämner är helt chockerande. Att firmor åtar sig att publicera en artikel har jag förstått, med smärta.
Inlägg #2: Postat: 2006-01-02 18:42:00
Stefan Whilde
En högst angelägen text.
Inlägg #3: Postat: 2006-01-02 21:50:00
StaffanH
Instämmer med föregående talare! God fortsättning, Sten.
Inlägg #4: Postat: 2006-01-02 22:47:00
Sunny
Bra rytit! Visste faktiskt inte att det var riktigt så illa: Bara att det var illa! O jag har oxå lagt märke till de lite kända namn som nu börjar skymta på Sourze. Men att satsa bara på dem blir S:s idemässiga undergång eftersom de där människorna aldrig i livet tänker betala för sig!
Inlägg #5: Postat: 2006-01-03 08:50:00
Leif-Arne
Det ligger en hel del i det du skriver, men även om det är få förunnat att medelst experthjälp skriva bland de stora elefanterna på DN- debatt, så tror jag ända att trenden går i riktning mot att allt fler kommer till tals. Möjligheterna i.o.m. internett bloggar, mm, gör att det med blygsamma resurser går att sprida budskap. En annan femma är att det enorma informationsöverflöd som omger oss att det allra flesta drunknar i detta.
Inlägg #6: Postat: 2006-01-03 13:01:00
Thomas L. Aabo
Insändare fungerar fortfarande och är gratis, åtminstone härnere.
Inlägg #7: Postat: 2006-01-04 18:55:00
steno
Härligt, nu är det bara min artikel man kan läsa! Resten får felmeddelande
Inlägg #8: Postat: 2006-01-05 14:18:00
Unto S
”Tyst! Du har ingen talan.” Som i USA, där de privatägda mainstreammedierna nekar vänsterns existens. Ändå finns miljoner i USA som inte hör hemma vare sig hos demokraterna eller hos republikanerna. Miljoner som aldrig stött invasionen i Irak, som kämpar för gratis sjukvård, för en bättre miljö och bostäder åt alla mm. Men kollar man t.ex. CNN eller Fox News så finns det inte tillstymmelse till någon vänster i USA.
Inlägg #9: Postat: 2006-01-15 10:41:00
steno
Nu har DN:s debattredaktör som nu har en egen kolumn där han prisar sin egen debattsida, börjat försvara värdet av en pretigefull undertecknare oavsett vem som skrivit?Hans argument är flyktingfall som har lösts lyckligt.
Laddar...