Offerlammet Freivalds

Inlägg #1: Postat: 2005-12-09 13:43:00
Anna Drangel
Absolut inte, men rätt ska vara rätt. En ilsken folkstorm ska inte enbart kunna fälla en minister.
Inlägg #2: Postat: 2005-12-09 14:05:00
Franklin
Ilsken folkstorm! Det var nog dagens underdrift Anna. Kvinnan har ju gjort bort sig å det grövsta. Hon har uppvisat en nästan avgrundsdjup inkompetens. Men inte bara det, kanske det värsta av allt är hur hon hela tiden skyller ifrån sig och sparkar nedåt. Sådana som Freivalds ska inte vara chefer, de ska vara arbetslösa.
Inlägg #3: Postat: 2005-12-09 20:37:00
nordhammar
En ilsken folkstorm är precis det som ska kunna fälla en folkvald. Jag är kvinna och tar inte fäste vid kön. En folkvald ska prestera enligt folkets önskan!!! När folket protesterar och är tillräckligt missnöjda, handlar det inte längre om kön. Eller hur, Anna?!? Nu är jag irriterad.
Inlägg #4: Postat: 2005-12-11 18:37:00
Friskytten
Håller med svar 2 o 3. Men en sak: På ett annat sätt kan man möjligen lite grand säga att det "handlar om kön". Fast det handlar egentligen om könlöshet menar jag. För problemet är egentligen att Statsminister Persson inte är karl för sin hatt. Han beter sig inte som en vuxen man ska göra. Och då gör förstås inte resten av regeringen det heller. Man eller kvinna lika.
Laddar...