Om Charlotta Flinkenberg, USA-kåthet och lite till

Den här tråden diskuterar artikeln Om Charlotta Flinkenberg, USA-kåthet och lite till.
Inlägg #1: Postat: 2005-12-08 11:39:00
bloggeri
Och vem fan är Charlotte Flinkenberg?
Inlägg #2: Postat: 2005-12-08 14:15:00
Anna Veeder
Sysselsättning gymnasium? Det förklarar ju en del av ditt goda humör. Fast jag tycker att den som spyr galla är du och inte Sourzekommentatorerna. Bara en fråga: finns det något som du gillar också, bara för att jämna ut det lite?
Inlägg #3: Postat: 2005-12-08 14:27:00
Janne B
Data om Charlotte:Födelsedatum: 17 januari 1971
Jobbar som: Chefredaktör, programledare, författare

Ort där du föddes: Brännkyrka, Stockholm

Ort där du bor nu: Vasastan, Stockholm

Familj: Maken Pachi Flinkenberg, mamma och pappa, två äldre systrar och en äldre bror.
Inlägg #4: Postat: 2005-12-08 14:41:00
Leif-Arne
Om Skugge, man kan säga vad man vill om S. men om det är ens yrke att bli läst så är hon onekligen lyckosam. Sedan att hog gör människor upprörda så är det så att säga det hon lever av. Om ingen brydde sig skulle hon vara tvungen att göra något annat. Annars tycker jag att du skriver helt ok.
Inlägg #5: Postat: 2005-12-08 14:41:00
Janne B
Cim, visst behövs din röst från gymnasiegenerationen. Jag vill ha reda på vad som rör sig i huvet och hjärtat på din generation.Tänk vad ledsen jag blivit om du skrivit att Charlotte är en betydande och viktig person. Skugge kan få även mig att gå in i mörkret./ Anna V bor i Jerusalem och vill säkert ha mer svensk info. Samt bloggeri är och förblir bloggeri.
Inlägg #6: Postat: 2005-12-08 16:21:00
bloggeri
Jag ska också skriva att det är en artikel kul att läsa. Förmodligen därför att den är skriven med humör och jäklaranamma. Den känns. Cim är säkert en tjej som inte vill ha några råd från andra, men ett råd är, stäng inte läsarna ute genom att använda inneuttryck som dom inte förstår. Om det inte framgår av sammanhanget vad de betyder, förstås.
Inlägg #7: Postat: 2005-12-08 16:43:00
Mysan
Hhahahhaha Bra!
Inlägg #8: Postat: 2005-12-09 09:28:00
Nähädu
Jag läste nästan precis likadana artiklar i expressens fredagsbilaga för tio år sen. Samma typ av meningsbyggnad, samma hat mot ditt och datt, samma surr om musik och musikkritiker, samma typ av disclaimer om förväntad kritik på slutet. Den skribenten hette Linda Norrman på den tiden.
Inlägg #9: Postat: 2005-12-12 20:12:00
Anastasia
Sådana här artiklar /liksom Linda skugges artiklar kan ju vara kul om man håller med dig. Men även om man gör det så tycke jag de känns som någon privat bara hävt ur sig sina egna frustrationer och känsloutbrott.
Laddar...