Sättet du hatade mig på

Inlägg #1: Postat: 2005-12-28 23:32:00
Sunny
Du skriver så omskakande o gripande att jag bara måste ge dig en 5:a!
Inlägg #2: Postat: 2005-12-29 13:58:00
Mysan
Ännu värre när män såger att de bara vill komma upp och få riva av sig för att sedan gå igen.De säger att de kan inte vill inte ha en relation . Eller inte har behov av att prata. Eller när de säger att vi har väl ingen relation efter x antal månader e ller år och går ut o ch ragggar nytt. Man undrar var de har fått för uppfostran !
Inlägg #3: Postat: 2005-12-29 15:51:00
yvonnebjorklund
Fruktsanvärd text att läsa, men ack så modig du är som verkligen vågar stå på dig. Framför allt tar du tillbaka en del av ditt liv, DITT liv, som någon annan förstört. För mig är våldtäkt det vidrigaste som finns. Än värre än mord. Mordoffret lider inte, men det gör ett våldtäktsoffer, som berövats tron på människan och sig själv. De anhöriga lider när de ser att ens älskade lider.
Inlägg #4: Postat: 2005-12-29 15:53:00
yvonnebjorklund
Jag måste vidare säga att jag beundrar de våldtäktsoffer som vågar stå på sig, och inte kryper in i sitt skal. I de fall där det blir så vilket är allt för ofta har "vinsten" för utövaren blivit dubbelt så stor. Fortsätt kämpa på så kommer du att kunna se glädjen i livet igen, hoppas jag innerligt.
Laddar...