Inlägg #1: Postat: 2005-12-03 19:07:00
|
steno |
Då skulle du se spelet med debattredaktörerna, maktföreträdare och lobbyister. Insändarredaktörerna bör styra aktivt och avvisa massinsändare som partikanslier och andra skickar
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-12-03 19:30:00
|
west-d |
steno. För några årsedan blev jag vid flera tillfällen erbjuden att vara med i debatt program då det gällde utvecklingstörda, lagar osv. För att se hur det fungerade var jag med "bakom" några sådana program, vilket jag sedan tackade nej till.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-12-03 19:57:00
|
Janne B |
I radion hörde jag bara för någon dag sedan att "Jan Gijo"hade gjort en kupp på en kvällstidning där han vikarierade. Han skrev i hop en insändar om att alla hundar borde avlivas för att de spred skit.mm ..DET blev sommarens debattämne...för länge sedan.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-12-03 20:07:00
|
steno |
Ystad Allehanda hade förmodligen fejkad insändare för några år sedan. En stockholmare klagade på skåningarna att de kallade Fäskkarré grishals. att de var sävliga att handla osv. Debatten varade hela sommaren och det kom ut en bok; "Grishalsdebatten"
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-12-03 23:16:00
|
Sunny |
Sist jag skrev i pressen berodde det helt enkelt på att de måste ha någon som varit med: det handlade om en debattbok.
|
|