Apatiska barn - sanning eller manipulation?

Inlägg #1: Postat: 2005-11-30 21:54:00
Calle Z
Apatiska flyktingbarn utsatta för våldtäkt och människohandel skriver SvD. Fy fan vad upprörd jag blir. Det handlar om Barn! Fega politiker understödda av vår bedrövliga journalistkår har aldrig vågat ta tag i detta i sann pk anda. Vi som har varit skeptiska har däremot blivit utpekade som både det ena och det andra.
Inlägg #2: Postat: 2005-11-30 22:04:00
megaman
Ta tag? Snarare är det så att de medvetet har använt dessa barn för att driva sin invandringsagenda. Den svenska journalistkåren, giriga flyktingadvokaterna och vissa politiker är några av de mest skruplerfria knölar man kan hitta.. Man skulle ju kunna tro att de skulle ransaka sig själva efter det här..glöm det, bil inte förvånad om det tycker upp en ny nadine på tv4 när det här har svalnat.
Inlägg #3: Postat: 2005-11-30 22:06:00
stålis
svar 1. Indirekt rasism skulle jag vilja påstå. Man skulle aldrig svika svenska barn på samma sätt. Man tar alltså ställning för förövarna mot offren. Men det gör man ofta, när man tänker efter.
Inlägg #4: Postat: 2005-11-30 22:10:00
stålis
Svar 2. Efter ha sett en hel debattråd censurerad på Gotlands Allehanda innehållande kritik mot fackets åsiktförföljerser inte bara mot sverigedemokrater utan även i ett fall
en kristdemokrat, så förvånar mig inget längre. Uppriktigt rädd. T o m för att publicera mig här. Sverige har förvandlats till en otäck åsiktsdiktatur. Verkligen obehagligt.
Inlägg #5: Postat: 2005-11-30 22:12:00
Calle Z
Tyvärr så är det nog så megaman. Man blir bara så jävla förbannad! Det handlar om barn. Hur många skall behöva offras pga denna politiska korrektheten detta nästan totalitära tankesätt? Nä självrannsakan tillhör inte deras starkaste sidor precis. Det är många som borde skämmas när nu förhoppningsvis sanningen kommer fram.
Inlägg #6: Postat: 2005-11-30 22:17:00
stålis
svar 5. Förmodligen kommer Mona att säga, att det är tanken som räknas, inte vad man gör.
Inlägg #7: Postat: 2005-11-30 22:33:00
Calle Z
stålis. Svar 6. Ja hon ville väl inte spela högergrupperna i händerna? Var det inte något sådant hon vräkte av sig efter mordet på Fadime? Då är det lättare att offra ett antal barn. Somliga som skriver kommentarer här på Sourzes borde också rannsaka sig själva. Det är min vederhäftiga slutsats.
Laddar...