|
Inlägg #1: Postat: 2005-11-25 21:27:00
|
|
Solen |
Vi valboskap måste ta och organisera oss bättre ,tror jag...Enade kan vi tackla all skit som "dom där" försöker...ehh förslava : oss ,genom/via
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-11-25 21:28:00
|
|
Solen |
Sen får vi ta och lägga ner den där latmaskdrömmen om en frälsare,som ska komma och rädda ossoki Jesus dyker väl upp så småningom men...Vi få rädda oss själva genom att rädda oss själva.och hjälpa dom som jobbar för det som vi vill uppnå...Rättssäkerhet och allas möjlighet att ha råd att försvara sej mot di rika som exempel då.
Så ta och se efter vad du kan göra för folkets bästa.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-11-25 21:30:00
|
|
Solen |
Sååå om jag och Lord och en bunt till folk gemensamt agerar åt ett visst håll....Så kan vi tom få snöbollar,att inte bara rulla uppför sanddyner i Afrika,utan tom levitera typ :
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-11-26 09:11:00
|
|
bloggeri |
Att Lord en gång skrev att den danske regissörens påstående att endast 70 procent av svenskarna var idioter tog Lars Nilsson hårt. Sedan detta avslöjande gjordes har han varit på gränsen till, jag ni vet färdig för hospitalet. Är det den Kinesisk planekonomin som fungerar och gör kineserna mindra fattiga? Eller är det okontrollebar kapitalistisk utsugning? Lars N har inget svar, som vanligt när det hettar till. Bombhögerns hjärnor är föga lämpade att tänka med.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-11-26 12:44:00
|
|
Unto S |
”När Stina Lundberg intervjuade Lars von Trier påstod han att åttio procent av danskarna är idioter, men bara sjuttio procent av svenskarna.” – ” I så fall kan slutsatsen inte bli en annan än att folk är idioter. Lars von Trier har alltså rätt.” Så här skrev Roger Lord i sin artikel ”Paradis för idioter”. Mellan dessa citat skrev han intressant argumentation för Lars von Triers påstående. Tönten och Bombhögerrepresentanten Lars Nilsson har fått dille och låter osanning råda.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-11-26 14:34:00
|
|
bloggeri |
Det är tillfredställande att Unto S är på banan igen, efterlyst och efterlängtad bland andra kommentatorer än bombhögerns. Go on, Unto.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2005-11-26 15:47:00
|
|
Lars Nilsson |
Så här skrev Lord i artikeln "Idioternas kärlek är lönsam": "I ett land där majoriteten av folket består av idioter kan självfallet vad som helst hända. Och det gör det också" Han fortsätter således att upprepa påståendet. Dessutom har han blivit tvingad - i en av sina få kommetarer- tillstå att nog själv också är idiot. Bra försök till försvar Unto men läs på bättre till nästa gång.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2005-11-26 18:15:00
|
|
bloggeri |
Dålig debatteknik, Lars N. Lord fortsätter med att motivera också: "Linda Skugge har nominerats till Stora journalistpriset. Detta kan bara ske i ett land där all sans och vett försvunnit, där förnuftet besegrats." Kan man ju hålla med om.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2005-11-26 18:31:00
|
|
Lars Nilsson |
Och, är det något som motsäger mitt påstående?
|
| |