Trojkan i USA - en katastrof

Inlägg #1: Postat: 2005-11-22 16:47:00
bloggeri
Det är säkert CMO, Lars Nilsson eller nån annan inom bombhögern som har anmält dig för illegal tankeverksamhet och att CIA därför har satt dig under bevakning. Guantanamo nästa! Fast skämt åsido, det verkar förfärligt. Vilka sidor anses du ha besökt?
Inlägg #2: Postat: 2005-11-22 16:59:00
Frk Trast
Är detta sant! Tipsa i så fall Aftonbladet eller Uppdrag Granskning. Vad är förbjudna webbsidor? Finns någon förteckning? Har hört att naturaliserade amerikaner med utländskt ursprung kastas ut ur USA om de besöker hemsidor som anses vara en fara för nationens säkerhet. Kafka ler i sin himmel, vi kan alla vara skyldiga utan att veta om detta. Är Sourze förbjuden? Får man läsa Lords artiklar? Eller Untos egna?
Inlägg #3: Postat: 2005-11-22 17:01:00
CMO
Det är tyvärr inte det riktiga CIA utan en bluffmakare. "Received a worrying email from the FBI or CIA? It could be the Sober worm " Länk: securitypark.co.uk
Inlägg #4: Postat: 2005-11-22 17:03:00
CMO
Om inte bloggeri och Unto vore så lata kunde de själva Googlat fram detta ;-
Inlägg #5: Postat: 2005-11-22 17:05:00
bloggeri
Virusvarning! Mitt virusskydd larmade nyss om en attack från sobervirus. Är Sourze smittkälla?"Beware messages purporting to originate from the FBI or CIA that accuse you of visiting illegal Websites. These messages are unauthorized and arrive with an attachment containing a variant of the Sober virus."
Inlägg #6: Postat: 2005-11-22 17:14:00
CMO
Kul att Unto, Bloggeri och Fröken Trist avslöjar hur paranoid och lättlurad tokvänstern är. Men det visste vi ju redan.
Inlägg #7: Postat: 2005-11-22 17:22:00
Unto S
Mitt Telia-virusskydd berättar: "New Sober variant Sober.Y has spammed widely. The mails are either in German or English and might look like a serious warning from FBI, CIA or the German Bundeskriminalamt. Attachment is always a ZIP file."
Inlägg #8: Postat: 2005-11-22 17:40:00
bloggeri
"Den som inte är paranoid är otillräckligt nformerad". CMO har inget att frukta. Han är makthavarnas rövslickare. En capo. Men vi andra som värnar frihet och demokrati har all anledning att se upp i Bush värld.
Inlägg #9: Postat: 2005-11-22 17:46:00
CMO
Det är OK bloggeri du behöver inte tacka mig för att jag informerade dig. Hmmm, virusvarningen kanske är falsk! Det kanske är CIA som planterat Sober-viruset! Bäva månde tokvänstern.
Inlägg #10: Postat: 2005-11-22 20:58:00
Lars Nilsson
Själv tror jag det är Lord som ligger bakom det hela för att misskreditera Bush. Mycket riktigt fick också Unto och bloggeri tokspel. Igen. Undrar om Alf har fått något?
Inlägg #11: Postat: 2005-11-22 23:32:00
Calle Z
: Detta är humor! Frk Trast skriver. Tipsa Aftonbladet eller Uppdrag granskning. Längre ner i denna tråd så får man läsa att bloggeri anser sig själva värna om frihet och demokrati! Jo tack! bloggeris syn på frihet och demokrati det är också en klassiker i dumhet. Syrien är inte moget för några demokratiska reformer.
Inlägg #12: Postat: 2005-11-22 23:42:00
Calle Z
Frk Trast. Du borde kanske tipsa Aftonbladet och Uppdrag Granskning om vilka webbsidor som är förbjudna att besöka om du bor i Kina, Cuba eller i någon muslimsk tyrannstat!
Inlägg #13: Postat: 2005-11-23 00:55:00
Calle Z
Eller varför inte tipsa Kalla Fakta på tv4? De har ett gäng i sin redaktion som nyligen fick stora journalistpriset. De hade nämnligen "upptäckt" att i Egypten så blir personer utsatta för tortyr. I samma tv kanal tv4 så kan man få följa med till Egypten i deras sk reseprogram- När och Fjärran. Så fungerar hyckleriet i all sin prakt.
Laddar...