Marijuana suger

Inlägg #1: Postat: 2001-07-11 14:27:00
Björn Jalkeby
På vilket sätt är det inte ett argument? Drogmotståndarna kommer alltid dragande med samma saker; dvs "Att alkohol och tobak är farligare är inget argument!" och "Typiskt drogliberalism.". Men var är ERA argument? Har ni några eller har ni fullt upp med missinformation och smutskastning?
Inlägg #2: Postat: 2001-07-12 11:30:00
Karin
Att alkohol är en drog är kanske inget bra argument, det håller jag med dig om, men det visar ändå på den dubbelmoral och okunskap som finns i samhället. Jag möter 1000 gånger hellre en person påverkad av cannabis på stan än en person påverkad av alkohol. Av alkohol blir man stökig, aggressiv och otrevlig. Av cannabis blir de allra flesta lugna och harmoniska. Legalisera det så kanske vi får slut på en del fyllebråk här i vodkabältet.
Inlägg #3: Postat: 2001-07-12 17:29:00
Rozbeh Aslanian
Jag är en så kallad Hashrökare!
det har jag varit i över två år och på dessa år har jag aldrig lidit skada av det och jag har inte provat andra droger... Det är upp till individen om man vill prova tyngre droger! Man har alltid ett val! Marijuanan i sig är inte inkörsporten utan det är den mänskliga dumheten!
Inlägg #4: Postat: 2002-03-15 00:39:00
Abel
Cannabis är mindre skadligt än både alkohol och tobak, det är riktigt.. Jag väntar likaså fortfarande på att höra argument ifrån anti-droglobbyn som inte grundar sig i okunskap, fördomar och förlegade gamla myter..
Inlägg #5: Postat: 2002-03-20 23:36:00
LEX
OCH VARFÖR I HELA HELVETE SKA INTE EN FRITT TÄNKANDE MÄNNISKA FÅ GÖRA VAD HON VILL !?!?!? JAG TYCKER DET ÄR EN VIDAREUTVECKLING AV EN JÄVLA FASCISMKOMMUNISM !!! SKIT ÄR VAD DET ÄR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NER MED OFFERLÖSA BROTT !
Laddar...