Inlägg #1: Postat: 2005-11-12 18:52:00
|
Janne B |
Var rädd om hundarna, de är känsliga varelser...
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-11-13 11:09:00
|
Solen |
Gud älskar väl alla sägs det,å vill vårt bästa och så :
Däremot gillar han inte om vi håller på och syndar och har oss,sägs det.
Tja,jag hatar inte bögar heller,och tycker synd om att deras hjärnor ställt till det för dom.
Fast kommer det "en sån där" och stöter på mej,så spyr jag nog dom i ansiktet.....
så förhoppningsvis kan dom respektera mej som normalsexuell också.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-11-13 11:14:00
|
Solen |
Hmm small news undrans om den där chefen för tidningen NSD Norrländska Social Demokraten
är en "sån där" ? Verkar nästan som så är fallet...faaast det är väl okey....Men djävuldyrkarklubb på Nsd´s forum Inorr känns som lite föööör magstarkt om ,man gör den kopplingen.....som börjar ligga i korten nu s,a,s
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-11-13 11:17:00
|
Solen |
Ni vet ......- "Buhuhuhuhuhuh gud tycker inte om mej....Åsso växer hornen ut på stackarn..-"Då jävlar ska jak hata å bli djävulsdyrkare istället .Suck !!!!!!!!!
Hur var det nu då ? Jo gud hatar gärningensynden och inte människan hans skapelse....Om nu nån tror här :
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-11-13 19:56:00
|
Janne B |
Den dag som jag klarar av att med kläderna på ge en kram till Madame Hora och till herr Fikus Homo, så har jag nått ganska långt i min personliga utveckling. Den dag de skrattar åt dessa beteckningar så har de också nått långt. Tänker man "en sån där" så har man en bra bit på väg till vuxen mognad. Det uttrycket användes förr om utvecklingsstörda, begåvningshandikappade.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2005-11-13 20:31:00
|
Tarja |
Jag vill inte såra någon, och förstår att folk kan ha annorlunda sexuell läggning. Jag är inte helt ren själv. Men vad det kommer sig av, har jag hittills hållit mig till män. Jag kan bli betagen av kvinnor, jag kan fantisera om en viss kvinna, men jag har lyckats hålla mig från att faktiskt ligga med en. Ärligt talat tror jag inte att jag skulle vilja det heller. Jag vill nog bara älska och dyrka dom. Kanske lever jag i en lögn? Men å andra sidan kan jag bli förälskad i en soffa.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2005-11-13 22:05:00
|
Sunny |
Janne:Du skulle säkert klara av att krama madame strippa både av o påklädd: Jag bits inte *ler*
|
|
Inlägg #8: Postat: 2005-11-13 22:09:00
|
Sunny |
Tarja: Bara en enda gång i mitt liv har jag varit riktigt kär i en kvinna men förhållandet kom av sig redan i inledningen. Så jag är väl helt enkelt hetero men trots det kan man tydligen någon gång känna en avvikande känsla? Fast jag var ung då o förstår i dag att mycket var ren hjältedyrkan: hon hade skrivit sådana fantastiska böcker som jag läst långt innan vi möttes.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2005-11-16 23:48:00
|
Emma |
Tarja svar 6, Vad säger Jesus?
Matteus 5:27
Som ni vet står det i Moses lag: "Du som är gift ska inte vara otrogen."
Men jag säger: Den som bara ser på en kvinna med begär i blicken har redan varit otrogen med henne i sitt hjärta.
|
|