Hög tid ta mäns problem på allvar

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2005-11-14 11:45:00
Sunny
Det beror nog på hur länge jag tänkt mig att förhållandet ska vara men 24 är för ungt för mig: Min dotter är 36 o däromkring skulle jag nog sätta gränsen o min siste kk var i samma ålder.Kanske det inte blir någon mera: jag har så fullt upp med annat nu just nu.Bor gör jag ju med mina 2 ex så jag känner mig inte ensam precis.
Inlägg #22: Postat: 2005-11-14 11:46:00
Sunny
Men som sagt: de yngre dör inte ifrån en lika ofta *ler*
Inlägg #23: Postat: 2005-11-15 12:49:00
Mysan
Vet i fan vad man ska ha längre? Tar man en yngre så sticker han.En i samma ålder går itne att tämja eller flytta på.Äldre täner jag inte på.
Så man skulle ha en man i byrålådan som man kunde ta fram.
Inlägg #24: Postat: 2005-11-15 13:22:00
Janne B
Mysan. Det finns ett utmärkt alternativ till och det är att sluta jaga sexuella upplevelser. Ställ in din kompass på andra saker och må bra. Programera om ditt tänk från sex till ett bredare kärleksbegrepp. Gå ut och se om du kan hjälpa bistå folk omkring dig. det kan finnas gamlingar och handikappade som kan behöva din vänlighet och omtanke. Det kan vara vägen till ett rikt liv.
Inlägg #25: Postat: 2005-11-15 13:26:00
Janne B
Jag tror det är ganska få människor som är sexuellt aktiva en stor del av livet. Även gifta par kan ha långa uppehåll i sina intimiteter, men ha god gemenskap ändå. Det har i alla tider funnits folk som frivilligt valt celibatet och fortsatt att leva ett rikt liv. Men det finns säkert också människor som behöver mycket sex för att må bra. Men Du är lika värdefull som människa även när du är utan.
Inlägg #26: Postat: 2005-11-15 14:50:00
Sunny
Janne jag tror att du har helt rätt! Eftersom jag varit en mycket aktiv kvinna när det gäller sex i hela mitt liv så har jag skaffat en hel del erfarenheter i ämnet. Letar man desperat misslyckas man nog ofta? Bra sex kommer när den kommer. Man får ju veta vad man vill oxå. Någon är ute efter en livskamrat: andra bara efter sex,andra igen efter en öppen förbindelse.
Inlägg #27: Postat: 2005-11-15 14:54:00
Sunny
Mysan om du vil ha en livskamrat så umgås inte med dem som bara vill ha en natts sex.O tvärtom. O ang Tämja någon: den enda människa man kan förändra i grunden är sig själv! Så innan man släpper in en livskamrat i sitt liv får man tänka : Vill jag leva med det o det oxå?
Inlägg #28: Postat: 2005-11-15 14:58:00
Sunny
Jag har älskat flera män än de 3 jag levt fast med men utan att vilja ha dem som livskamrater.
Perodvis i livet har jag varit engagerad i så mycket annat att sexlivet gått på sparlåga: ett frivilligt celibat. O så har någon plötsligt korsat min väg...
Inlägg #29: Postat: 2005-11-18 18:52:00
Mysan
Jag planerar inte mitt sexliv .Det gör väl inte någon singel vad jag vet.
Inlägg #30: Postat: 2005-11-18 19:29:00
Sunny
Delvis gör man nog ändå det?
Även om blixten har slagit ner utan varning några gånger i livet!
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...