Hög tid ta mäns problem på allvar

Inlägg #1: Postat: 2005-11-11 17:42:00
Margot
Det går inte att åtgärda problem om man kategoriskt vägrar att erkänna dom. Jag tror alla anti-rasistkampanjer har orsaken till detta, folk har tagit ställning för invandrare och höjt dem över skyarna även de som är kriminella. Skilj agnarna från vetet, gör som frankrike - utvisa bråkmakarna.
Inlägg #2: Postat: 2005-11-12 01:46:00
Redliner
vi lever i ett land där alla bördor lastas på invandrarna. terrorismen, våldtäkterna, kriminaliteten och den dåliga samhällsekonomin. jag tror att detta är ohälsosamt. hatet mot invandrarmännen är så massivt att det tamejfan är psykosframkallande. och jag säger detta med oro därför att jag inte vill vakna upp i ett sverige som blivit som frankrike. ingen kan leva svartmålad hela livet. lär av frankrikes misstag, förfan.
Inlägg #3: Postat: 2005-11-18 10:30:00
pokus
Alla bördor lastas inte på invandrarna, däremot lastas alltföt mycket på den infördda befolkningens axlar. Är det rättvist ? Inte alls om du frågar mig. Korten på bordet ! Varför tassas det runt invandrare som katten runt varm gröt ? Utan denna omfattande invandring som Sverige har idag skulle situationen se helt annorlunda ut. Sverige började spåra ur i början på 90-talet. Tänk kritiskt och rösta enligt sunt förnuft i nästa års allmänna val, så kanske Sverige kommer på fötter igen !
Inlägg #4: Postat: 2005-11-18 11:02:00
west-d
pokus. Jag har inte läst allt om det ni skrivit, men jag har träffat endel invandrare, de har berättat för mej att vi med pengar kan fly sitt land.
Laddar...