Inlägg #1: Postat: 2005-11-09 00:35:00
|
CMO |
Alla rykten som sprids om Guantanamo är naturligtvis sanna och verifierade så fort de yttrats en journalist eller en vänsterblogg. Konstigt hur dessa kritiskt tänkande individer som i efterhand talade om att de i förhand visste allt om Iraks icke existerande WMD har slängt allt hälsosamt tvivel överbord
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-11-09 00:39:00
|
CMO |
Och nu har alltså vitt fosfor blivit ett kemiskt stridmedel. Ja ja, vi får väl se om detta är en höna, en fjäder eller bara ett fantasifoster. Vad som än händer kommer naturligtvis Lord och kompani att hävda att det är en hel hönsfarm.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-11-09 08:51:00
|
Frk Trall |
Att det finns människor som jämför tortyren, morden och våldtäkterna i Abu Grahib fängelset med en svensk "urartad nollning" trodde jag tills nu, då sign CMO gjort detta, att jag skulle slippa behöva läsa. Det är med tungt hjärt och sorg över människan jag går till jobbet idag. Sourze är inget bra ställe.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-11-09 10:49:00
|
Franklin |
Jag undrar hur länge CMO själv hade pallat med en dylik "nollning" Förmodligen hade han legat i sin egna avföring och ropat efter mamma ganska omgående. Och han hade säkert hållit sig för skratt om det varit hans egna familj som grillats av fosforbomber.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-11-09 14:03:00
|
CMO |
4/Franklin Den sk Abu Graib skandalen med foton av nakna Irakier var oförsvarlig och inget jag vill att någon ska utsättas för. Men det gör det inte till tortyr eller krigsförbrytelser av Nazi-klass.
|
|