Prästuppror

Inlägg #1: Postat: 2005-11-07 22:48:00
Janne B
Vafalls. Får inte hedningar ha åsikter? Var då någonstans? Yttre mongoliet? Nu kan du gå och lägga dig....i.
Inlägg #2: Postat: 2005-11-07 22:53:00
Sunny
Nja jag ligger o deppar under täcket för mycket ändå. Jag menar ju bara att de som är medlemmar ska bestämma över sin kyrka o inte vi andra.
Inlägg #3: Postat: 2005-11-08 08:42:00
Tarja
Sunny, du var den första jag tänkte på när jag vakna nu . Varför? Mår själv rätt skralt, så Du är inte ensam. Om den här aktuella frågan tiger jag still, diplomatisk? som jag är. Solen kommer att skina igen, Sunny, var så säker på det! För vår skull. Gud älskar alla sina barn. Särskilt dig och mig? Love
Inlägg #4: Postat: 2005-11-08 22:43:00
Sunny
Tack Tarja: Det var verkligen vackert sagt o det värmde! Jag försöker hela tiden tänka att det vänder igen. Själv har jag svårt att hålla mig borta ifrån vännen Jans artiklar: gillar dem.
Inlägg #5: Postat: 2005-11-08 23:00:00
Janne B
Det är mitt fördärfliga inflytande som gör att Sunny är uppe halva nätterna och vise versa.Katten vet om vi har så mycket gemensamma åsikter men vi försöker presentera dem så njutbart som möjligt.Snart ska jag borsta lopperna ur sängen och sova.
Inlägg #6: Postat: 2005-11-08 23:07:00
Sunny
Vi är vänner: med vänner diskuterar man! Det är ju det som är roligt!!!
Loppor: jag har en hel loppsäck: Bellman börjar klia sig så skumt intensivt o han har numera en egen kudde i min säng så återgången till hundkorgen är nog inte genomförbar?
Laddar...