|
Inlägg #1: Postat: 2005-10-31 23:37:00
|
|
Calle Z |
Så länge feministerna tiger still om kvinnornas situation i flertalet muslimska familjer. Desto mera trovärdighet förlorar dom. De kan ju börja med att göra en enkel undersökning om vilka kvinnor som är överrepresenterade inom kvinnojourerna och vilka kvinnor som får byta identitet och flytta till en annan ort eller tom till ett annat land!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-10-31 23:52:00
|
|
Calle Z |
Sanningen har en obehaglig förmåga att förr eller senare komma fram ändå! Dessa sk feminister de drar ordet feminist i smutsen. För varje tänkande person så borde det vara en självklarhet att kvinnor skall behandlas och få ha samma villkor som männen i dagens Sverige. Dessa sk feminister! Har de inte haft en kärleksfull far? Gud nåde den som någonsin gjorde skillnad på en dotter eller en son i mina ögon.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-11-01 00:41:00
|
|
Calle Z |
Men mina ord räknas som noll och intet i dessa sk feministers ögon. Ty jag är inte bättre än en taliban! Det är nämnligen samma "strukturer"som styr mig och talibanerna! Vilken syn har dessa sk feminister på vanligt folk? De ser ner på vanligt folk! Så jäkla talande för Sverige 2005! Men kejsaren naken idag! Liksom feministerna, media och politikerna!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-11-01 00:42:00
|
|
Calle Z |
Kejsaren Är naken skulle det stå.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-11-01 01:22:00
|
|
Calle Z |
De som bryr sig! De skall lämna dessa tankar illa kvikt! Staten tänker åt dig! Staten straffar! Gud nåde dig om du har en annan uppfattning om rätt eller fel? Din åsikt betyder noll och intet! En stackars jäkel som trodde på vad som är rätt eller fel! Han hade kurage nog att ifrågsätta ett gäng som stod och pissade på en portuppgång! Ihjälsparkad till döds!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-11-01 01:30:00
|
|
Calle Z |
Domen för denna djävulska handling bemöttes med applåder ifrån släktingarna till de som satt anklagade för detta bestialiska dåd! Av applåder! Killen hade fått sitt huvud avsparkat! Domen bemöttes av applåder!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2005-11-01 01:49:00
|
|
Calle Z |
Sedan så hade bla KDs partiledare mage att kräva en lag om att alla som bevittnar ett brott-De måste gripa in! det måste ha varit till en stor tröst för denna killens föräldrar? Jävla hycklare!
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2005-11-01 02:19:00
|
|
Calle Z |
Höjden av hyckleri! Det måste jag tillskriva den kära MMMaluu på tv4! Vilket uppvisning i hyckleri! Nollrasismveckan! Var bor Malou? I vilka skoler går Malous barn? Varför bor inte Malou som hon lär? Jag kan lova er en sak-Malou och hennes familj bor i ett helsvenskt villaområde! Tro mig? Om jag har fel? Då blir jag glad!
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2005-11-01 03:01:00
|
|
Calle Z |
Är det inte fler än jag som mår illa? Malou skall leda en gala för Pakistan. Denna lögnerska. Malou fröken nollrasism! Bor malou som hon lär? Om inte? Då är deras sk nollrasismvecka bara en bluff! Men å andra sidan så är Malou mångkulturell när Malou med familj besöker sin lokala Pizzeria! Och håll i hatten! Malou skall med sin dumma jävla uppsyn samla in pengar till Pakistan! Men nummer ett är och förblir! Svenska hyresvärdars rasism!
|
| |