Vi är alla telepatiska!

Inlägg #1: Postat: 2005-11-01 10:17:00
Solen
Berätta mer...Hur gör du å så ? :
Inlägg #2: Postat: 2005-11-01 21:28:00
Sunny
Inget konstigt. Jag har haft sanndrömmar ett par gånger. O så kan jag tankeläsa min äldste livskamrat men det är nog inte så konstigt? Alltså han tänker på en siffra o jag vet vilken. När vi lekerI vidare samanhang såg jag innifrån vid 2 tillfällen c.a 20 år emellannär han krockade med bilen men jag var inte med. Men jag hade sett rätt detaljer.Förmodligen en enkel förklaring såsom tankevågor eller så.
Inlägg #3: Postat: 2005-11-02 19:22:00
Anastasia
jag tror att man undermedvetet tar in fakta som inte märker att man tar in. Sedan processar hjärnan det hela någonstans och det kan resultera i lite sådana här saker. Det är ju rätt häftigt.
Minns jag såg en serie på femman som visade en man som manipulerade andra till att gissa rätt nummer på ett subtilt sätt. Det var inget övernaturligt över detta.
Men det kan ju finnas äkta telepatiska förmågor! Vem vet!
men de flesta av oss är klåpare./ Mali
Inlägg #4: Postat: 2005-11-03 16:21:00
Sunny
Det är nog det jag tror oxå. På vår "hårddidisk" lagras info vi aldrig trycker fram men som kopplar ihop sig i det undermedvetna o med dessa för oss själva okända kunskaper drömmer vi sedan "sanndrömmar." O att tanke strömmar förenar hjärnor som står varandra nära är säkert inte konstigareän att man kan majla till andra sidan jorden: vi vet bara inte ännu hur det går till.
Laddar...