Inlägg #1: Postat: 2005-10-31 19:09:00
|
Lars Nilsson |
Men frågan är vad Unto och hans kompisar skall tala om när Bush avgår? Vam blir då hatobjektet? Ohly kanske, som from igår inte vill kallas kommunist, fast han har kvar kommunismens alla värderingar? Men ändå, en typisk renegat som nog bör stenas. Duger han som objekt när Ni öppnar nästa rödvinsflaska? Förlåt, Ni dricker förstås bag-in-box. Proletärt skall det naturligtvis vara.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-10-31 19:45:00
|
bloggeri |
Vaddå? Vaddå? Påstår Nilsson att Bush avgår?!? Det vore katastrof! Då bir Cheney president, vilket faktiskt är bara snäppet värre. Den nuvarande regeringen är en totalkatastrof ju. Eller tänk om Rumsfeld blev president! Han är verkligt underlig, förmodligen fullblodspsykopat. Den enda avgång vi vill se är hela administrationens.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-10-31 19:57:00
|
CMO |
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-10-31 21:03:00
|
Lars Nilsson |
Jag trodde även vänstern hade kunskap om att en amerikansk president inte får sitta mer än två perioder. Jag är ledsen bloggeri, men allt är inte som på Kuba där livstid gäller.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-10-31 21:15:00
|
bloggeri |
Till skilland från hr Nilsson vet vi inom tokvänstern inte bara att en amerikansk president inte sitter längre än två perioder, vi vet också vad ordet "avgår" betyder. Nixon "avgick". Clinton "slutade" som president. Den som "avgår" avgår före periodens slut. Därför trodde jag att du fått hemlig info att Bush avgår.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2005-10-31 22:01:00
|
Lars Nilsson |
Det var inte jag, utan Du, som skrev tokvänstern. Och där är ju ordklyveri det som gör livet värt att leva.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2005-11-01 00:06:00
|
Calle Z |
Förlåt. Men är det samma bloggeri som inte tycker att Syrien är redo för demokrati som uttalar sig? Jag hoppas att du och Unto läste nyheterna idag. Stasi beskyddade högt uppsatta nazister. Lika barn leka bäst!
|
|