Inlägg #1: Postat: 2005-10-28 14:33:00
|
Unto S |
Deras song “Sacrifice” handlar bl.a. om Rudolf Hess som ”fredens man som inte gav upp”. Något för Ståhlman och hans Sverigedemokrater. Det går framåt i USA. Snart kan Ståhlman vara stolt över ”sitt” USA igen.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-10-28 14:50:00
|
stålis |
Stackars diskriminerade Unto!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-10-28 14:58:00
|
Unto S |
Amnesty idag: – En soldat höll fast min haka och en annan drog mig i håret och pressade mitt huvud bakåt, medan sjukvårdare tvingade ner ett rör i näsan och i halsen utan bedövning. Det rann blod ur näsan och när jag kräktes blod hånade soldaterna mig, ”se vad din religion för med sig", berättar Yousef al-Shehri.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-10-28 15:27:00
|
CMO |
Al Qaida medlemmar instrueras av sina ledare och i sin fälthandbok att alltid hävda att de utsatts för tortyr om de tillfångatas av motståndarsidan.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-10-29 00:37:00
|
Anders Klasson |
På sätt och vis är det bra att Unto
och andra kommunister predikar
sin kärlek till islam och sitt hat emot
den del av Kristendomen som inte
är "politiskt korrekt".Ju oftare det
händer så desto fler som lämnar
hans sjuka parti och ideologi. Inte
mycket kvar av Vänstern nu och
antalet inom Vänstern sjunker för
varje dag som går. ;- Ner med
sen sjuka marxismen, ju fortare den
dör desto bättre för Svenska Folket.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2005-10-30 05:07:00
|
Banestyrelsen |
Unto, jag har sett bilder på tjejerna i Prussian Blue som de kallar sig de är av tysk härkomst och kan bekräfta att de varken har mustasch eller hitlerfrisyr utan långt blont hår. De hade heller inga NyD t-shirts på sig på bilderna jag såg. Förresten: viol är inget instrument, din invandrare
|
|
Inlägg #7: Postat: 2005-10-30 08:28:00
|
Janne B |
Hur har Ni det med banerna i Norge nu för tiden?Fiol, viola de gamba och violin är instrument, så det var ju nästan rätt.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2005-10-30 11:32:00
|
Banestyrelsen |
Nej nej, inte Norge. Banestyrelsen är den danske svensken som bor i Australien och läser japanska. Har du förväxlat mig med Leif-Arne kanske? För han är väl bagge?
|
|
Inlägg #9: Postat: 2005-10-30 11:38:00
|
Janne B |
Nej Leif-Arne kan inte förväxlas. Men genom att skämta lite med dig så fick jag en bättre bild av dig. Tack för den du.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2005-10-30 15:31:00
|
Unto S |
Tack för stödet, Janne!
|
|
Inlägg #11: Postat: 2005-10-30 15:32:00
|
Unto S |
Ja-ha! Där är vi igen. Den här gången försöker signaturen ”Banestyrelsen” angripa min trovärdighet. Men se, det går inte! Om nu signaturen ”Banestyrelsen” är vänlig och slår upp följande sida Länk: sueddeutsche.de kan signaturen ”Banestyrelsen” se två unga tjejer i vita T-shirts med Nydemokratins gladgubbe med Hitlerfrisyr och Hitlermustasch. ”Din invandrare” ? vad är signaturen ”Banestyrelsen” själv ”Din nasse” ?
|
|
Inlägg #12: Postat: 2005-10-30 15:57:00
|
CMO |
Sverige har inte mycket att yvas över: "Under 1990-talet har Sverige kommit att bli ett centrum för distribution av Vit makt-musik till resten av västvärlden. Mängder av skivor produceras här och sprids inte minst till länder där lagstiftningen är hårdare, exempelvis Tyskland. Detta har tidvis inbringat stora summor av pengar."
|
|
Inlägg #13: Postat: 2005-10-30 15:58:00
|
CMO |
|
|
Inlägg #14: Postat: 2005-10-31 00:06:00
|
Banestyrelsen |
Jag trodde du menade att tjejerna hade hitlerfrisyr, men det har de ju inte. Ett missförstånd. Invandrarkommentaren var ju uppenbart ett skämt. Två missförstånd. Men vad vill du bevisa med att dra upp Prussian Blue? Om deras musik är så populär i USA, varför tvingades de då stänga forumet på deras hemsida pga ruthless attackes "by countless people"? Den är inte populär Unto, de allra flesta amerikaner tar markant avstånd från den.
|
|