|
Inlägg #1: Postat: 2001-07-02 02:14:00
|
|
Jacob Åström |
Håller fullständigt med, "Livet kan börja" eller "This is life var mycket bättre. Och vilket jävla antiklimax det sista avsnittet av dotcom var!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-07-02 09:39:00
|
|
Maria |
Blir så besviken när jag läser detta. Inte för artikeln i sig, den är strålande, men för att jag aldrig såg Livet kan börja. Tyckte att Dotcom var strålande, men om det bara är ett plagiat är det ju bara strunt. Attans också. Men jag hade kul under tiden. Och det är ju alltid något.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-07-02 12:23:00
|
|
M G |
Problemet infann sig aldrig här. Jag gillade livet kan börja men lagom till att dotcom började slängde jag ut min TV och har sedan dess inte haft någon. Detta rekommenderas varmt även om det låter helt vansinnigt. Att leva utan Uppdrag Mord kan visst vara traumatiskt men ack hur befriande är det inte att slippa allt annat...
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-07-18 16:52:00
|
|
S |
Håller fullständigt med! Men det som till sist fick mig att stänga av dotcom var dessa ständiga lögner och ryggdolkar. Jag upptäckte att jag plötsligt inte längre var intresserad av att sitta och glo på lismare och filurer. Månne har jag blivit vuxen. Vad sägs om den hemska tanken?
|
| |