Drömmen om prinsen!

Inlägg #1: Postat: 2005-10-15 23:21:00
Friskytten
Och har du aldrig tänkt på att det du ser hos sonen kanske är en helt normal utveckling? Det kanske är nödvändigt för honom att arbeta upp ett yttre skal där han låtsas inte känna något, men att han ändå gör det under ytan? Har du aldrig tänkt på att det är så som vuxna kvinnor vill att män ska vara som vuxna? Hårda på ytan, men med känslor under när de lär känna dem? De flesta kvinnor alltså. Undantag finns alltid, och ska få finnas självklart.
Inlägg #2: Postat: 2005-10-15 23:22:00
Friskytten
För övrigt var det bra skrivet. Man känner att du faktiskt brinner, precis som din signatur anger.
Inlägg #3: Postat: 2005-10-16 13:36:00
Anna Li
Ja, jag har tänkt på att det kanske är så och kommit fram till att det inte är så. I realiteten är dottern inte ett dugg intresserad av killar. Och det där yttre skalet du talar om - varför tror du att vuxna kvinnor vill ha det så om det nu är så? Mitt svar är för att de har lärt sig det.

Dessutom tycker jag det är lite sorgligt att så små barn ska känna behov av yttre skal som behövs i sexuella vuxenspelet ungefär 10 år innan de ens är könsmogna.
Inlägg #4: Postat: 2005-10-16 14:57:00
Anna Li
Sagorna tror jag finns för att vara sedelärande på annat sätt: t ex jobba och slit och var lydig så går det dig väl askungen, ta inte emot saker av främlingar snövit osv
Laddar...