Fy fan för Fi

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2005-10-15 22:39:00
Janne B
19 Visar ju åter att Klasson är "inne i gänget" så jag undrar igen varför han framträder i detta social.humanistiska forum. Hoppas han vinna anhängare?
Inlägg #22: Postat: 2005-10-15 22:41:00
Anders Klasson
Personligen tror jag att Nassarna är
rädda för att det dyker upp nåt parti
i Riksdan som åtgärdar problemen
med invandringen, vilket oxå framkommit i dom debatter jag deltagit i eller tittat på,det är ju just
dessa alltmer alarmerande problem
som gör att dom allt lättare får
medlemmar till sin rörelse,dom vill
inte att det dyker upp nått SD i maktens korridorer som hejdar den
utvecklinge
Inlägg #23: Postat: 2005-10-15 22:44:00
Anders Klasson
Janne B,titta på vad jag avslöjar
istället för att enögt titta på vilka
ställen jag varit på,nu måste jag
göra annat , hej då !
Inlägg #24: Postat: 2005-10-15 22:49:00
Janne B
Du Anders K är sannolikt på många sätt en sund människa, men varför du rör dig i dessa kretsar och använder deras språk förstår jag inte.Du kan bli smittad. God natt
Inlägg #25: Postat: 2005-10-15 23:00:00
Friskytten
Viktig information från Klasson här: Nassar ogillar SD:are! Tycker inte att de är riktiga nationalister! Talar inte det rätt mycket för SD? Jag bara frågar... Måste jag sätta mig in Hess öde för att få vara med och diskutera? Folk brukar inte behöva sätta sig in Maos öde för att få vara med och diskutera. Eller?
Inlägg #26: Postat: 2005-10-15 23:02:00
Friskytten
svar 20: Reflektion. Allvarligt talat. Hur mycket positivt finns det att säga om våra "demokratiska" partier? Egentligen? Tror du att alla som inte mal på med ordet demokrati hela tiden är odemokratiska? Har du inte märkt att det är just etablerade politiker som vill bevara sin makt som tjatar om vikten av demokrati allra mest. Jag är hur demokratiskt som helst, men använder sällan ordet. Det är så många andra som gör det...
Inlägg #27: Postat: 2005-10-15 23:04:00
Friskytten
Till Janne och Klasson: Jag tycker helt enkelt att man ska se på personers argument i stället för på vilka de umgås med eller vilka sajter man besöker. Jag tror att ni båda är fria människor som kan tänka själva och unnar andra att göra det. Och jag tror att ni tänker så om mig också. Vi är inte perfekta heller. I en debatt påpekar man brister hos varandras argument och lär varandra något. Ni ska ha tack för denna diskussion.
Inlägg #28: Postat: 2005-10-16 02:46:00
Anders Klasson
Varsågod! Det är nog så att jag
kunnat avslöja detta tack vare att
jag än så länge varit en fristående
Nationalist,som medlem i ett parti
måste jag då förmodligen följa deras
Arbetsrutiner och kommer då
förmodligen att liksom verka på ett
annat sätt.Trevlig Helg. :-
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...