Dokusåpor uppfostrar tonåringar

Inlägg #1: Postat: 2005-10-13 22:40:00
CimEfraimsson
Tack Janne, du räddar min hjärna från kollaps.
Inlägg #2: Postat: 2005-10-14 08:52:00
Banestyrelsen
Det är m a o huruvida man kan påvisa sin veteranstatus på sourze eller inte som räknas - inte vad man har att säga om man inte säger något snällt, vill säga. Kan någon säga elitism? Om jag nu skulle skriva här, vilket medelbetyg behöver jag då dvs hur många måste hålla med mig innan jag sen får yttra mig? På decimalen, tack.
Inlägg #3: Postat: 2005-10-14 10:23:00
Janne B
Det är en mycket god regel att inte bedömma en person efter en artikel om hon skrivit minst 10 med goda stjärnor.// Sedan kan man inte ställa samma krav på en tonåring i alla avseenden som på en driven journalist som t.ex Lord. Cim är mycket mogen men Ni som ägnat över hundra inlägg åt att kritsera hennes ordval är inte mogna. Jag tycker vi ska vårda oss om våra begåvningar här, inte jaga dem.
Inlägg #4: Postat: 2005-10-14 11:51:00
Banestyrelsen
Underlig motivering. Är det då tack vare Cims ålder hon får bra betyg här eller hennes ålder _till trots_? Sympatiröstning kontra åldersneutrala kriterier. Sourzeartiklar borde väl bedömas på basis av det intellektuella innehållet och hur väl detta står sig jämfört med andra artiklar på sidan. Författarens ålder har inte med saken att göra. Har du förresten tänkt på att Cim kanske inte vill bli särbehandlad? Det finns nog en anledning till att hon skriver här och inte på snyggast.se et al.
Inlägg #5: Postat: 2005-10-14 13:13:00
Janne B
4 Bane../ Även i kommentarerna blir nog du och jag bedömda efter det intellektuella innehållet och empatisk förmåga. Vilka syften vi har med våra inlägg osv. Det är alltså du och några till som särbehandlar Cim genom att bombadera henne med inlägg. 2-3 inlägg hade varit normalbehandling
Laddar...