Inlägg #1: Postat: 2005-10-12 09:22:00
|
Tess |
Men släpp garden lite... Sofias "analys" av denne man vittnar väl ganska mycket om att hon SER sig omkring. Sofia belyser sin egen feghet/ rädsla och har därmed förstått lite mer av sina egna värden. Nästa gång vågar hon förhoppningsvis ta steget och hälsa på den hon tycker ser ensam ut. Är inte det bättre än något?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-10-12 09:29:00
|
Tess |
Även om inte det leder till världsfred så är det ju ändå ett litet steg på vägen. Att våga visa att man bryr sig. Utveckla dina tankar Sofia om du inte redan är i full gång. Och till alla som läser detta så vill jag uppmuntra er att göra två saker idag som får er att må snäppet bättre ikväll när ni tänker på dagen som varit:
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-10-12 10:05:00
|
Janne B |
Fint Tess. Precis så uppfattade jag Sofias artikel. Ser sig omkring och funderar på egna och andras reaktioner.Lite avslappnat, meditiativt...så där.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-10-12 11:25:00
|
Beckisbarnet |
Nähädu:
Oftast är det avvikaren som blir mest uppmärksammad. Säkerligen finns det fler ensamma, med folk märker det inte. En klassiker!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-10-12 12:39:00
|
Nähädu |
Tess: Sofia skriver alltid mkt bra och läsvärt. Men jag sitter inte och postar kommentarer för att klappa folk på huvudet. Jag belönar en bra artikel med högt betyg istället. Kommenterar jag en artikel är det i regel för att jag har synpunkter på innehållet, vilket jag hade i det här fallet. Det har inget med höjden på min gard att göra.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2005-10-12 15:11:00
|
Tess |
Jag ger också höga betyg till läsvärda artiklar. Jag vill också uppmuntra/visa mitt gillande med ord när det berör. Ger så mycket mer än 0,02 på en stjärnskala. Vi är väl lika antar jag:
|
|
Inlägg #7: Postat: 2005-10-12 15:53:00
|
Nähädu |
Nja... Du är inte lika cynisk som jag. Dessutom kan jag lova att du är vackrare.. :
|
|
Inlägg #8: Postat: 2005-10-12 16:38:00
|
Janne B |
7/N Kan du bevisa det? Sänd in foto..;-
|
|
Inlägg #9: Postat: 2005-10-15 13:47:00
|
Sofia Hadjipetri |
Nähädu - naturligtvis baserar jag inte min analys bara på utseendet - skärp dig! Utan jag observerade hela hans kroppsspråk, sätt i klassen, på rasterna, etc. Och visst är vackra människor deppade även dom, en av mina barndomsvänner är en av de mest negativa och ledsna människor på denna jord och hon anses vara vrålsnygg. Men, och liksom?
|
|