Gud ger Bush order

Inlägg #1: Postat: 2005-10-09 22:35:00
Unto S
Det kan nog stämma. Bush har ett speciellt sätt att gå som avslöjar att allt står inte rätt.
Inlägg #2: Postat: 2005-10-09 22:56:00
Janne B
Sunny/Får jag göra ett tillägg/ Om jag påstår att jag ensam får gudomliga budskap avsedda för andra, då är jag ute i skumma syften./ OM en canceropererad kvinna säger att hon fått nya bröst av Gud, så släpp henne inte förän allt är fullständigt bevisat med läkarjournaler och allt./Bluffmakarna skyr inget alls.
Inlägg #3: Postat: 2005-10-11 02:01:00
Sunny
Ja Unto det är inte så svårt at inse att någonting fattas hos mr B.
Inlägg #4: Postat: 2005-10-11 02:04:00
Sunny
Jo Janne: en arbetskamrat till sonen medlem i pingstvännerna påstår att han bad iGud om en bil o i förra veckan så stod den utanför hans hem: Fulltankad o med nycklen i låset! Ja bilen finns där ju men ifall det är denne kille som försöker blåsa sina arbetskamrater frälsa dem eller om någon i hans församling har blåst honom vet ingen i dag.
Inlägg #5: Postat: 2005-10-11 08:45:00
Janne B
Sådana historier har tröttat mitt sinne i 55 år. Det är som regel en viss sorts pingstvänner som håller på med sådana resonemang.Som att Gud delar ut bilar till vissa och Svält till andra./ En man i Norrland gjorde lysande klockarffärer på 1950-talet "med Guds hjälp" så han köpte sig ett Dollargrin.Sedan satt han i kurran några år för klockorna var falska..
Laddar...