|
Inlägg #1: Postat: 2005-10-07 09:17:00
|
|
Roger Lord |
Anna Ekelund. Jag simmade inte alls ifrån mina spermiebröder. Jag är född lat, och de andra hade fullt sjå att knuffa fram mig till målet. Ingen av de andra ville heller ha mina föräldrar. Tack vare lättjan förlordade jag.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-10-07 09:58:00
|
|
Inger Olsson |
...Och hade min far varit ännu latare så hade han hållit sig väck från det motsatta könet. Och min mor skulle definitivt ha pluggat igen. Fast det är ju efterhandskonstruktioner ;-
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-10-07 12:08:00
|
|
Anna Ekelund |
Ni är söta! Ja, vem vet vad som hände precis i bebådelsen. Mitt minne sviker lite på den punkten, men jag misstänker att jag kämpade som ett djur. Val eller inte, rätt eller fel, vem vet. Jag vet i alla fall att det är roligt att fundera på.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-10-09 20:29:00
|
|
Sunny |
Jag har ju kommit till världen emot alla odds: Trotsat illegala abortförsök,kommit med baken först o nästan dött: Jag måste således ha valt att leva till varje pris eller kanske för att djävlas med min mor som hon sade vid vårt möte . *ler* Hon kommer aldrig att förlåta mig detta att jag finns till. Intressant ifall jag valt detta.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-10-09 20:30:00
|
|
Sunny |
Men Roger: Varför skulle någon så lat som jag kämpa så för att få komma till världen? *skrattar*
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-10-09 20:32:00
|
|
Sunny |
Anna : Jag Vet ju att jag spelade de där som kallas föräldrar ett djävulskt spratt. Kanske det är därför jag har så lätt för att skratta?
|
| |