Jag är en "Sveda-värk och brännkärring"

Inlägg #1: Postat: 2005-10-02 23:25:00
Sunny
Tack Ramona: Jag borde skrivit detta själv men är för lat just nu.
Själv slet jag ont som barn men ingen vet väl varför jag drabbades bara 24 år gammal? Jag fick åtminstonde veta i god tid hur dålig prognosen var o började arbeta som strippa :otroligt lönsamt o jag hade fått varningar om att jag skulle bli arbetsoför tidigt. Jag höll ut längre än väntat o hann ordna min ekonomi o mina studier innan värken gjorde mig alltför handikappad.
Inlägg #2: Postat: 2005-10-03 12:00:00
Unto S
Bra Ramona, din artikel ger effekt, det ser man från betygssättningen. Dåliga poäng har hedersbetydelse här på Sourze, för då biter den.
Inlägg #3: Postat: 2005-10-03 23:50:00
Vildrosen
Du har rätt Ramona, att man aldrig ska döma, och framförallt inte om man själv aldrig har lidit av åkomman ifråga, och därmed inget
VET. Det är inte mindre plågsamt, bara för att det inte syns utanpå. /Kram Mona N.
Inlägg #4: Postat: 2005-10-11 17:54:00
svedan
Gnäll, gnäll och åter gnäll. En person skriver om fibro, och det tar inte mer än 20 minuter så "blommane en hel drös fibromyalgiker upp och gnäller. Nästan så att man själv också börjar frågasätta sjukdomen. När så många får fullständigt spel och känner ett behov av att försvara sig, så kanske något är fel i alla fall.
Laddar...