Inlägg #1: Postat: 2005-09-20 22:28:00
|
Anders |
Att vara svenskfientlig idag, ger inga stilpoäng, folk har börjat vakna och inse att svenskfientligheten bryter ner vårt samhälle.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-09-20 22:29:00
|
Anders |
Efterlyst visar heller inga "spökhistorier", de har med verkligheten att göra, kanske den enda kanalen för oss att få veta hela historien som tidningarna inte vågar skriva rätt upp och ner. Efterlyst har också ställt sig på offrens sida, och inte som tidningarna och övrig media brukar göra - att försvara förövarna, genom att de kategoriskt döljer deras signalement/identitet om de har utländsk bakgrund. Vilket föredrar du - sanning eller politisk korrekt halvsanning/lögn?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-09-20 22:57:00
|
Anders |
Den du hånade och förlöjligade i din artikel var dig själv.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-09-20 23:03:00
|
Anders |
Jag tycker Sourze förlöjligade och hånade sig själva också genom att göra den där illustrationen, de kanske ville visa att de nog minsann är politiskt korrekta så gott de kan. Pinsamt.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-09-21 09:44:00
|
Villon |
Hej igen Anders. Nu är du sådär grinig igen. Jag börjar bli fäst vid dig. Du sitter där som en liten arg apa på min axel & väser medan jag skriver. Tack ska du ha, du inspirerar mig.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2005-09-21 13:35:00
|
Janne B |
Anders ledande tes är att svenskar sysslar med svenskfientlighet, utom det ytterst lilla gäng som han själv tillhör. Vad heter det gänget där du har din egentliga hemvist? Du som inte trivs med Sourze utan är missnöjd med allt här.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2005-09-21 19:10:00
|
Anders |
Ni har ju inte kompetens att ge ett adekvat svar på min kritik av artikeln, det är ju bara blaj det ni skriver? Jonny Berg är redan ett avslutat kapitel för de flesta läsarna här på Sourze, vilket betyget visar. Det ända som kan rädda honom nu är om någon kriminell invandrare begår ett övergrepp på någon nära anhörig till honom, det kanske kan få honom att vakna upp från sin Törnrosa sömn och se reella verkligheten som den är. Den verklighet som de politiskt korrekta inte vill kännas vid.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2005-09-21 21:22:00
|
Janne B |
7/Varför skriver du här och inte i dina egna tidningar, när du föraktar oss så? Du har ingen aning om vad de flesta läsare tycker, du bluffar./ Du önskar att något ont ska hända en människa, då är du facismen nära/ Du har ingen aning om, om någon sover och din verklighetsbild är ytterst udda. Du blir säkert mer uppskattad på annat håll. Detta är ett humanistiskt media.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2005-09-21 22:10:00
|
Anders |
Janne B, Just nu. Betyg: 1,8 / 69 röster. Är inte det en fingervisning? Läsarna uppskattade inte det de läste därför fick han lågt betyg, eller har du en annan förklaring? Och du håller dig inte till verkligheten Janne B, du blundar för den lika mycket som Jonny Berg. Ni måste själva uppleva verkligheten på nära håll för att se den, så blinda är ni, det var det jag skrev om på ett övertydligt sätt men det gick inte fram - du ville vantolka det som fascism.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2005-09-21 22:11:00
|
Anders |
Det upplevs som otrevligt det jag skriver men du måste också vakna ur din törnrosa sömn någon dag, för verkligheten är otrevlig. Jag har inte ork att linda in min kritik i bomullsmjuka formuleringar. Om ca 5 år kanske ni står på samma punkt som jag står på idag i denna fråga.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2005-09-21 22:41:00
|
Janne B |
9 Anders/Betygen säger inget viktigt för det finns inga regler för vad man ska bedömma. Åsikten, stilen,sammanhanget eller vad ska bedömmas?/ Blunda kan jag inte för jag har hela livet varit socialarbetare och senare lite diakon. Jag har stått mitt i den sociala verklkigheten. Nu bor jag i ett strort hyreshus där de flesta är invandrare.
|
|
Inlägg #12: Postat: 2005-09-21 22:43:00
|
Janne B |
forts.De stör mig inte ett dugg, de hjälper mig. De integreras så sakta. För en del tar det tio år, för andra en generation. Precis som väntat. Deras tioåringar talar minst tre språk. De har säkert en bra framtid bara Sverige kan lösa arbetslöshetsproblemet för Alla.
|
|
Inlägg #13: Postat: 2005-09-21 22:45:00
|
Janne B |
Än en gång. Varför skriver du här? Det såg ut som om Klasson höll på att bli portad här och så dyker du genast upp. Väl samordnade övningar i er rörelse ser det ut som.
|
|