|
Inlägg #1: Postat: 2005-09-13 15:13:00
|
|
bloggeri |
Samma fanatism som Lars Nilsson anklagar feminism och marxism för, samma fanatism uppvisar han dagligen här på sourze i sin hållningslösa hyllning till allt Bush företar sig. Han om nån borde veta hur olika -ismer förvrider huvet på folk. Bushism.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-09-13 15:31:00
|
|
Lars Nilsson |
Ytterligare ett i raden av ovidkommande kommentar av bloggeri. Snacka om att ha fått Bush och USA på hjärnan!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-09-13 15:38:00
|
|
Lars Nilsson |
För övrigt har Fredrik helt rätt. Men jag tycker nog att feminismen kommit lite väl lätt undan. Egentligen var det först i våras - i samband med ROKS och fiffel med bidrag - som ett ifrågasättande samt dess fundamentalism verkligen började debatteras. Före det var det mycket tyst.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-09-13 17:06:00
|
|
El Guatusi |
/1 Bloggi, jag tycker du ska vara lite forsiktig med att kasta den forsta stenen; dina inlagg foljer langt ifran alltid vadjan "Sourzeredaktionen vill ha hög kvalitet på kommentarsforumet. Vänligen skriv seriösa inlägg".
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-09-13 17:09:00
|
|
bloggeri |
ok, Guatusi, jag ska aldrig mer kalla sossarna för new labour och jag ska framförallt börja kalla Schyman vänster. Annars kanske sourzeredaktionen blir arg på mig. Nöjd?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-09-13 19:07:00
|
|
El Guatusi |
/5 Dina asikter och definitioner ar lika legitima som alla andra debattorers. Det man stor sig pa ar din narhet till forolampningar och personangrepp.
|
| |