|
Inlägg #1: Postat: 2005-09-12 12:54:00
|
|
Michael Lundahl |
Vissta har jag humor Jan E... jag har bara inte *din* humor. Om du tycker att SQs inägg var humor så får det stå för dig. Men *du* bestämmer inte vad som skall vara humor för mig eller försöker klappa mig på huvudet bara för att jag inte skrattar åt samma saker som du.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-09-12 15:50:00
|
|
Beckisbarnet |
Jag tyckte Suzannes senaste artikel var kul. Jag skrattade precis som Jan först... Jag tänkte skriva en positiv kommentar till Suzanne, men tyvärr fastnade skrattet i halsen när jag till min förskräckelse insåg att människan antagligen menar allvar. *huuuuuuH*
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-09-12 16:38:00
|
|
Jan E |
Självklart. SQ är ofrivilligt komisk och då får ju komiken ytterligare en dimension. En som SQ kan inte bemötas med gravallvar och med förnuft och pekpinnar. Hon borde istället uppmuntras att trampa i klaveret ännu mer.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-09-13 01:12:00
|
|
stålis |
Problemet med ML är att han är feminist light. Det vill säga inte lika knäpp som FI. Från det ena till det andra: älskar dem. Får mig att tänka förbjudna tankar om att kvinnor inte kan hålla sams. He, he.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-09-13 15:24:00
|
|
Sunny |
Killar: Problemt är väl att ämnet passar precis till att göra en skruvad sator på: Men det har S inte gjort! Den är för tråkigt skriven för att funka på mina skrattmuskler. Annars såg jag flera komiska poäng som S kunde använt.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-09-13 15:26:00
|
|
Sunny |
Hmm: Satir stavs det ju....
O Stålis: Bara på detta enda tema Svar 4 hade räckt till åtskilliga elaka skratt.
O slimmade Tiiina är vä ett tacksamt offer för komik?
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2006-09-16 10:36:00
|
|
vanilacoctaile |
Jag skrattade först och skrev än posetiv komentar inan jag insåg att hon menade det
|
| |