Jag är en förfärlig man

Inlägg #1: Postat: 2005-09-07 23:05:00
Patrik S
Du Mysan, på din beskrivning låter det som om du pratar om: Inte en man som nödvändigvis behöver förakta kvinnor men som jag har en känsla av har vissa problem på ett psykologiskt plan med åldrandet. Och sen så är ju inte min känsla av att chansen att träffa den rätte på en pub där "the local guys"
hivar en bira och kollar på matchen på storbildstv´n, där är nog inte chansen så stor liksom
Inlägg #2: Postat: 2005-09-09 02:21:00
Güzel
Vad är det för fel med en man som är noga med sitt yttre,oavsett ålder. Vissa kvinnor lägger ju ner en hel del tid & pengar på utseendet & tror sedan att "den rätta" söker man i tvättstugan el ICA... Bara för att man blivit dumpad & är bitter ska man inte dra alla män över samma kant.
Inlägg #3: Postat: 2005-09-09 02:22:00
Güzel
Vad är det för fel med en man som är noga med sitt yttre,oavsett ålder. Vissa kvinnor lägger ju ner en hel del tid & pengar på utseendet & tror sedan att "den rätta" söker man i tvättstugan el ICA... Bara för att man blivit dumpad & är bitter ska man inte dra alla män över samma kant.
Inlägg #4: Postat: 2005-09-09 02:23:00
Güzel
Vad är det för fel med en man som är noga med sitt yttre,oavsett ålder. Vissa kvinnor lägger ju ner en hel del tid & pengar på utseendet & tror sedan att "den rätta" söker man i tvättstugan el ICA... Bara för att man blivit dumpad & är bitter ska man inte dra alla män över samma kant.
Laddar...