Snusk i Sverige!

Inlägg #1: Postat: 2005-08-31 13:32:00
Tarja
Du är för rolig du, Kyreus!
Inlägg #2: Postat: 2005-08-31 14:15:00
sune
Min tjära fördömande pastor. Alla som luktar är inte opastöriserade. Jag har mött, ett fåtal för all del, människor med en näst intill förödande kroppslukt. En lukt som varken härrör från dålig hygien eller vitlök. De bara luktar så. Skall vi låsa in dem?
Inlägg #3: Postat: 2005-08-31 14:21:00
Janne B
Tänk om jag som socialarbetare haft krav på att folk ska lukta gott. Ofta så har jag innan jag släppt in folk på mitt kontor öppnat fönstret, samt öppnat det ännu mer då de gått ut igen. Jag har köpt godluktbomber på ICA för att inte lukta för illa då jag kommit hem till familjen. Lika i bilen då jag kört fyllisar till anstalter osv.En gång så frågade mig en chef om jag hade sprit på rummet. Ja, svarade jag och höll upp mitt nödvändiga rakvatten.// Men nu får var och en läsa Ky på sitt sätt.
Inlägg #4: Postat: 2005-08-31 14:23:00
Janne B
En gång så städade jag en liten lägenhet efter en avliden missbrukare.Jag gjorde det för att kommunens vanlig städpersonal vägrade gå dit....Jag började med att blöta upp alla de tidningspapper på golvet som han hade.......Så gick jag hem efter snöskyffeln osv.
Inlägg #5: Postat: 2005-08-31 20:59:00
microfilosofen
KYarmod, inget försvar för snusk
Inlägg #6: Postat: 2005-09-01 08:25:00
microfilosofen
KYflera bottnar avsett med denna text. Vilka? Det upptäcker du ju förstås när du funderat. Lycka till!
Inlägg #7: Postat: 2005-09-01 10:51:00
Mine
Författaren och journalisten Ludvig"Ludde" Nordström skrev sociala reportage böcker om LORT-SVERIGE.Vi slutet av 1930-talet hade han en mycket omdebatterad radioserie om de hygeniska förhållandena hos människorna och ville väcka opinion.
Inlägg #8: Postat: 2005-09-01 17:20:00
Beckisbarnet
Vet ej om detta var ironiskt, men jag tycker att det snarare är för mycket smutsnojja här i landet. Lite dofter är väl bara mysigt- och jag tycker inte att svettlukt el dyl har besvärat mig nåt speciellt på offentliga ställen.
Inlägg #9: Postat: 2005-09-01 17:39:00
microfilosofen
*KY* gåtans lösning? Svar: vad är små och vad är stora problem?? För svensken/svenskan. Se Missisippi, se Irak, se Sudan. Kolla sedan TV-tablåerna eller damtidningarna och deras - eh!! - VÄSENTLIGA ÄMNEN. - Christer Kyreus/medmänniska säger dom; dvs dom som ser vad jag gör: måndag till söndag; år ut och år in...
Inlägg #10: Postat: 2005-09-02 12:14:00
Inger Olsson
Apropå medfödda idéer: Ruttna lik, allt som är stinkande ruttet drar vi oss faktiskt för. Nu ska KY få något att tänka på. Varför gör vi detta?
Vill varna för att ovanstående har dubbla budskap! Så ni vet...
Inlägg #11: Postat: 2005-09-02 12:31:00
microfilosofen
*KY* mångkulturellt ansvar? Insikten och öppenheten för mångtydigheten i livet. SE DÄR NÅGOT AV MIN EFTERFRÅGADE FÖRKUNNELSE!!
Laddar...