Inlägg #1: Postat: 2001-06-19 13:35:00
|
Stefan H |
Helt min linje. Om allt är så fel med Samhället så flytta och bygg upp ett eget. Det är ironiskt att se hur vissa av dessa anarkister har lenin som förebild när samme man slog ned just anarkistiska uppror och upplopp som de i göteborg med Brutalt våld.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-06-19 15:38:00
|
lite logik skadar inte |
"Vänsterpartiets representanter i Sverige tillsammans
med Ung vänster, Kpml:r, Afa, grön ungdom och allt vad Ni heter som vrålar Sverige ut ur EU, varför flyttar Ni inte alla till exempelvis Ryssland? "
Du som är emot höga skatter, varför flyttar du inte till Saudiarabien? Där behöver du inte betala någon skatt alls.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-06-19 21:49:00
|
clara |
Jaha, så blandas återigen olika grupper ihop och förvirring om demokratin uppstår.
De EU-kritiska grupperna är emot Eu för att det inte är ett demokratiskt projekt och aldrig kommer bli det. De som kraschar fönster för att krossa kapitalismen har inte fattat nånting utan det har blivit felkoppling i hjärnan när de har hört ordet demokrati. Tyvärr, men låt oss kalla saker vid deras rätta nam
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-07-17 11:03:00
|
Erik |
Jag var i Göteborg men inte är jag vänster. Jag är för en förändring av världsordningen. Gör den demokratisk, där penger inte är samma sak som makt. Där allas röster får höras
|
|