|
Inlägg #21: Postat: 2005-08-23 23:29:00
|
|
Billy Butt |
Kanske borde ha tydliggjort detta genom att skriva "mänskligheten på Sourze" - Ursäkta felet.
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2005-08-24 11:11:00
|
|
Sunny |
Biff: Jag hoppas att dina tjejer ställer höga krav på dig oxå?
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2005-08-24 14:08:00
|
|
Biff |
Lena, ta det lungt. Varför så sträv? Sunny, jodå det kan man säga. Ansvar och mogenhet och alla de där gamla ämnena som kvinnor har ältat i årtusenden. Feminismen är nog bara ett sätt för kvinnor att få klaga på männen och försöka putsa bort deras upplevda skavanker, på betald arbetstid.
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2005-08-24 23:51:00
|
|
Såereba |
När kläderna faller... är man inte så vacker... Ser man inte ut som Schenkenberg eller Ljungberg så är man inte mycket värd i detta samhälle... Varför ska det vara så?
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2005-08-25 07:29:00
|
|
peter_ |
Hej Såereba. Är det din egen värdering av en människa och dess attraktionskraft? Vems är den då? Det stämmer inte. Däremot så kanske man inte får jobb som fotomodell. So what? Jag får inte stå och vråla på operan för det orättvisa samhället tycker att min röst är hes, spricker och att tonomfånget inte räcker till. Dessutom så har de närmast fascistoida krav på rätt ton. Jag väl hitta på något annat. Min fru uppskattar faktiskt när jag sjunger. Ibland. Säger hon. Det räcker bra.
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2005-08-25 15:41:00
|
|
Sunny |
23 Jag utgick bara ifrån att ifall du ställde höga krav på dina flickvänner någonting du skrev att du gjorde så vill du säkert inte ha veliga kravlösa lollor ? Det är ok med krav ifall de är befogade. Jag tror inte antalet "skravanker" skiljer sig emellan män o kvinnor.
|
| |
|
Inlägg #27: Postat: 2005-08-25 15:44:00
|
|
Sunny |
Ett tipps till kvinnor som vill se läckra nakna män: Köp homoporr!
Bögarna brukar vara de vackraste killarna o hetroporren är ju helsunkig.
|
| |