Inlägg #1: Postat: 2005-08-16 01:31:00
|
Redliner |
jag har blivit överfallen två gånger i mitt liv. båda gångerna var männen kraftigt påverkade, de attackerade mig oprovocerat och de skrek rasistiska kommentarer. men det värsta, och det som gör mig rädd än i dag, var inte de påverkade männens beteenden. det värsta var att ingen hjälpte mig. utanför krogen på stan började folk till och med att skratta och hoppades på slagsmål. så jag förstår precis vad ni känner inför likgiltigheten!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-08-16 01:32:00
|
Redliner |
och det är bra att ni anmäler. det gjorde tyvärr inte jag!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-08-17 11:38:00
|
Sofia Hadjipetri |
Redliner - usch. blir ledsen över att du har blivit utsatt för Våldet som råder därute. Min syrra mår lite bättre, men det tar emot att vandra hem solo. Och jag tycker det är superviktigt att anmäla! Hon var nära på att inte göra det, men ag pushade på som fan! Annars blir man bara en av dessa mörkertal...
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-08-18 00:21:00
|
Redliner |
kan vara bra att ha när man går ensam hem från tunnelbanan eller i handväskan ute på stan: Länk: skunkspray.nu
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-08-18 07:59:00
|
Sofia Hadjipetri |
Schysst, ska kolla in det hela. Annars fins ju de där hemskt irriterande - och för öronen skadliga - larmen. Sjukt att de överhuvudtaget ska behövas.
|
|