Socialstyrelsen erbjuder säker död

Den här tråden diskuterar artikeln Socialstyrelsen erbjuder säker död.
Inlägg #1: Postat: 2005-08-16 14:59:00
Emma
Jag citerar innehållsförteckningen på en burk Ramlösa: "Innehåller mer än 1,5mg flourid per liter. Bör ej intas regelbundet av barn under sju år." Och dom kallar detta NATURLIGT MINERALVATTEN????
Inlägg #2: Postat: 2005-08-16 15:26:00
bloggeri
I USA pågår just nu en debatt om vaccin som getts till cirka 30 miljoner barn. Läkemedelsbolaget har använt kvicksilver i vaccinet. Kvicksilvret förstör hjärnceller. Antalet autistiska barn har därför tiofaldigast. Det blir gott om framtida presidentkandidater. "Sådan är kapitalismen..."
Inlägg #3: Postat: 2005-08-16 19:07:00
Inger Olsson
"Fluortanten"? Tandhygienister anno 2005 skriver ut recept på fluor. "Förhindra hål i tänderna", svarade hon på frågan varför.
På min årliga kontroll ifrågasatte jag, då jag inte har några sådana. Jag tackade för mig, tog receptet och slängde det i papperskorgen. Men kunde inte låta bli att fråga hur mycket hon får i provision av tillverkaren. Hon blängde surt. Jag förstår inte varför.
Inlägg #4: Postat: 2005-08-18 07:45:00
Nähädu
Pja...Att grundämnet flour är giftigt som satan fick man ju lära sig på kemin i högstadiet så det kan ju knappast vara någon nyhet för någon. Håller med ML, en spekulativ skräpartikel. Och de mystiska sjukdomarnas egen don Quijote, allas vår Emma hänger på. Sommaren är över och allt är som det ska på sourze igen.
Inlägg #5: Postat: 2005-08-18 09:33:00
steno
Välkommen tillbaka Stefan.Hur går det med författarskapet? Sant eller inte, den här artikeln måste platsa på pappers-sourze. På första sidan. Ett säkert sätt att få kommentarer i mediaHälsningar Ste
Laddar...