|
Inlägg #21: Postat: 2005-08-14 11:26:00
|
|
microfilosofen |
KY till Lars Nilsson: synd om du har svårt för mig; själv gillar jag mycket att Ditt författande och Dina ställningstaganden, även om jag tyvärr inte alltid hinner kommentera dem. Skulle önska att Du ville försöka komma underfund med mina ambitioner. Läs i så fall sign OAM som tycks se mina avsikter. Mvh - Christer Kyreus
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2005-08-16 00:33:00
|
|
radonhus |
Jag tycker texten var klockren. KY är enligt mig en skribent med fantasi och som vågar leva ut känslor på ett underbart sätt! Jag förstår inte denna bitterhet... trots kort text förmedlades en känslosam bild av ett tragiskt livsöde. En "jävel" kan ju för övrigt va ett grabbigare ord för polare...
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2005-08-16 14:52:00
|
|
Sunny |
Radonhus: Så uppfattar jag det oxå.
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2005-08-16 18:37:00
|
|
Inger Olsson |
"För vi har tagit studenten", skrek de
detta året också. Undrar vem de är om cirka 30 år. En sak är säker: om de har några drömmar så blir de prövade också.
Så vad formade Tim från ungdomsåren till "denna vecka" år 2005...
Tja, klockrent är det inte.
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2005-08-16 18:38:00
|
|
Inger Olsson |
Fast denna vecka som gick hörde jag många på krogen som pratade om sig själva som några riktiga "jävlar" på både det ena och andra. Filosofiska utlägg och ett orerande som säkert passerade dagen efter. Fashion. Det är ju idag man känner, så varför eftertanke? Men var de missbrukare? Kanske. Kanske inte. Men man svär mycket idag. Det är klockrent...
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2005-08-17 06:06:00
|
|
Jenxessa |
Om jag provat kokainet innan ngn fanns där för mig och tog mina tårar på allvar så hade jag nog också fastnat i det.
|
| |