Nationellt monogam eller polygam?

Inlägg #1: Postat: 2005-08-12 17:53:00
Annika Lundgren
Här får du dina stjärnor - du ska inte vara ute och springa på fredagskvällarna.
Inlägg #2: Postat: 2005-08-12 18:05:00
Janne B
Ja men det har väl alla märkt att det är folk i stora tätorter med offentliga PC som får mest stjärnor.Tänk på oss stackare som har fem mil till ngt liknande;-.Det går ju också att organisera släkten, föreningen idrottslaget osv. ;- JB
Inlägg #3: Postat: 2005-08-12 18:15:00
stålis
Hä, hä. Hm, hur mycket jag än ville, skulle jag aldrig får permis av min fru för att springa ute på fredagskvällar. Men kul vinkling, inte minst mot bakgrund att jag är småbarnsmorfar och borde uppträda enligt schablonen. Tack för 5:an. Är du den där trevliga kvinnan som blev misshandlad, men ändå inte blev manshatare?
Inlägg #4: Postat: 2005-08-12 18:16:00
stålis
Förlåt om det där om misshandel lät lättsinnigt. Inte avsikten. Jag är en hård jävel när det gäller de som misshandlar män, kvinnor, barn, foster och djur.
Inlägg #5: Postat: 2005-08-12 18:20:00
stålis
Och sen Janne B vänligt inställd till mig, enligt erfarenheten ;-
Men Janne, vad skriver du? Vad du än menar, så håller jag med tror jag. Men jag har så pass mycket
arbetskamrater & ingifta släktingar av det kulturberikande slaget, att jag nog aldrig kan bli rasist på riktigt. PK-maffian är hysterisk. Sann anekdot följer här inunder.
Inlägg #6: Postat: 2005-08-12 18:23:00
stålis
Nästa helg skall jag övervara ett bröllop där brudparet röstat på Sverigedemokraterna, och där best-man är en chilensk invandrare, som vet om det där med SD. Folk ute i verkligheten är coolare & inte lika hysteriskt PK som intellektuella. Det gäller ofta - men inte alltid - både svenskar & invandrare. Så får vi bara ett moratorium nu, så kommer det här med invandringsproblemen att ordna upp sig. Annars går det åt helvete!
Inlägg #7: Postat: 2005-08-12 19:03:00
megaman
Varför skulle en chilenare ha något problem med sd. Chilenarna brukar ju vara tämligen integrerade. Integrerade invandrare är de största förlorarna på dagens invandringspolitik. Personligen röstar jag på sd för första gången nästa val. En röst på moderater med ett s mandat är ändå en bortkastad röst, och det kommer dom få veta 2010. Nej då är det bättre att skicka en känga till etablisemanget.
Laddar...