En intelligent JÄVEL!

Inlägg #1: Postat: 2005-08-12 15:44:00
Thomas L. Aabo
Fanken, första gången du verkligen berör mig.
Inlägg #2: Postat: 2005-08-12 16:43:00
microfilosofen
*KY*grymma anonymiteten tog hans liv, som jag ser det...Hur kan någon bli SÅ ensam?? Ingen visste något om honom sa kriminalaren.. dom hade sett ett namn på baksidan av studenfotot...mitt namn. Det var tydligen alla spår. Scary!!
Inlägg #3: Postat: 2005-08-12 20:20:00
Lars Nilsson
Bra artikel. Och notera. Det kommer från en av Dina fiender.
Inlägg #4: Postat: 2005-08-13 00:07:00
Inger Olsson
Om han hade varit ointelligent så, vadå??? Hade det gått dig spårlöst förbi om han var någon annan: en som inte kunde sin Sokrates?
KY: Den här texten gjorde mig mycket illa berörd.
"I veckan", skriver du. Denna vecka som har gått har alltså en man, med så många detaljerade beskrivningar av dig, hängt sig och du tar tydligen helt för givet att det finns i n g e n kvar mer än du som kände Tim, därför det sa tydligen polisen...
Har du övht rätt att lämna ut vad som helst om andra?
Inlägg #5: Postat: 2005-08-13 08:22:00
Annika Lundgren
Det finns väl bara två ting idag att välja för människan som behöver massor med hjälp - att ta en annans liv eller sitt eget. Först då öppnas dörrarna till etablissemanget. Jag blev verkligen upprörd över att du kränkte någon som hade valt att ta sitt eget. /forts/
Inlägg #6: Postat: 2005-08-13 12:39:00
microfilosofen
Rubriken? "Tims" vanliga själv-beskrivning; alltså: så sa han ofta om sig själv...
Inlägg #7: Postat: 2005-08-13 19:25:00
Sunny
Jag läste o uplevde ett igenkännande.En närstående som tog sitt liv i påskas kallade sig alltid respektlöst för en glad skit!
Ibland för en deppig jävel!
Dessa uttryck var hans egna.Han hade ibland en något makaber humor o drev med sin förestående död.
Ändå led han så svårt av ångest att han inte kunde leva vidare. Trots att han var mycket populär o kapellet överfullt av sörjande när han dog.
Inlägg #8: Postat: 2005-08-13 19:58:00
Inger Olsson
KY:
Har läst dina kommentarer. Endast EN av dina många kommentarer - el. snarare tillägg till artikeln - finner jag skäl att kommentera: Och du skriver:
"Min berättelse väcker debatt och reflektion."
På många sätt ser man att din berättelse är definitivt skriven i all hast.
Inlägg #9: Postat: 2005-08-13 21:17:00
microfilosofen
Till TIM: glömmer Dig aldrig. - Christer
Inlägg #10: Postat: 2005-08-23 10:18:00
microfilosofen
Till anhöriga som nu sedemera hört av sig och godkänt mera öppenhet: Tack för ert stöd! Och tack, trots allt, att ni ville att jag berättade om Tims livsöde. - Christer Kyreus
Laddar...